Gå til innhold

Har du LCD som kun tiltes eller stygg fot?

Anbefalte innlegg

Hei, nå som jeg driver med mitt nye "store" modde prosjekt med LCD skjermene mine, så kom jeg over denne på PSdata. Synes den var rimelig og så stødig ut så jeg bestilte den.

Fikk den i posten idag og ville bare si til alle som har en LCD skjerm som ønsker flere justeringsmulighter på skjermen sin, eller synes at foten på skjermen deres er stygg (den kan taes av) så kan jeg trygt anbefale denne! Nå ser det ut som om skjermen min bare flyter i luften, siden du ikke ser bordfestet. Det eneste negative er at du må skru inn et par skruer i skrivebordet ditt, men det er det garantert verdt! Da sitter også skjermen fast slik at du ikke kan velte den, og den er vanskeligere å stjele for evt. tyver.

Bordfestet støtter både VESA 75mm og VESA 100MM fester... Det står at det er maks 10KG, men for meg så virker det som om den kan tåle MYE mer! Bilder av den og det nye modde prosjektet kommer ut om litt...

---

Forresten, er det noen som vet om billigere bord (evt vegg) feste? denne koster 371kr, og ble utsolgt fra PSdata på en dag!

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du så har fått LCDen din i en stilling du liker, er det en måte å skikkelig feste leddene på slik at ikke hele greia "sklir" nedover pga vekta eller noe?

Pokker, det hadde vært DIGG å feste LCDen i taket på pulten min! :D

Hvor lang måler den?

Lenke til kommentar

Det er ikke noe problem! det følger til og med en svært robust Umbraco skrutrekker for å stramme/løsne de forskjellige leddene når/hvis det trengs!

EDIT: Blib: se her, side to, der står det hvordan det funker! Der står også målene for de forskjellige leddene.

EDIT2: Om den sklir ned eller ikke vil jeg finne ut etter at jeg får tatt den ultimate testen på om en uke+, da jeg skal feste tre LCDer sammen, fjerne alle tre føttene og feste alle til kun det ene bordfestet jeg har! Hvis ikke det kommer til å se porr ut så vet ikke jeg!

Endret av schmelck
Lenke til kommentar

Forresten, tok et par bilder idag, for å illustrere hvordan det ser ut, ble veldig kult! Ikke bry dere om rotet, hehe

Picture11.jpg

Picture12.jpg

OOps, bildene var visst litt for store, men satser på at det går greit, for denne gang, har litt dårlig tid nå...

Endret av schmelck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...