Gå til innhold

Er det jeg som har blitt bortskjemt?

Anbefalte innlegg

Har ikke skaffa meg spillet selv ennå, (må først skaffe meg DVD-rom først), men var hos en kompis og spilte det litt. Det første jeg la merke til var fysikken, den var utrolig fet, og jeg fikk litt Half-Life 2 feel når jeg så hvordan objekter reagerte på dytting, etc. Konge kult!

Derimot har jeg viet mesteparten av min tid på battlefield vietnam i det siste, hvor vegetasjonen er utrolig lekker og naturtro, og blei utrolig skuffa over vegetasjonen i Far Cry. Syns den virka utrolig falsk.

Er det fordi jeg nå har blitt "bortskjemt" med vegetasjonen i battlefield vietnam, eller er det andre som er enig?

EDIT : gramatikk

Endret av dga01
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg er det heller motsatt. Vegetasjonen i BattleField Vietnam (og grafikk generelt) er ganske dårlig. Ikke akkurat jungel for å si det sånn Såg noen bilder på nett at dersom du legger deg ned i gresset i BF:Vietnam så blir gresset gjennomsiktig... for dårlig. Mens i Far Cry er det svært realistisk jungel (skikkelig tett og). Litt rått at blod spruter ut over bladene på plantene osv. Det eneste jeg er skuffet med angående vegetasjonen er gresset. Det er litt "flatt".

Endret av TCi
Lenke til kommentar

ja.. litt enig i dere begge faktisk, den gjennomsiktige vegetasjonen i bf:v er litt teit, og litt ikke teit. På en måte får jeg en følelese av at når jeg ligger i gresset så blir gresset litt "uklart" fordi jeg ikke har fokus på gressstrået, men jeg har fokus på noe som ligger 100 meter lengre fremme, derfor syns jeg det blir litt riktig at gresset blir gjennomsiktig/blurete.

Og cartoonish var faktisk et meget beskrivende ord for vegetasjonen i Far Cry. :)

EDIT : enda mere gramatiske feil! :dontgetit:

Endret av dga01
Lenke til kommentar

forstår ikke helt hvordan man kan bli bortskjemt av miljøgrafikken i bf:v. far cry har den absolutt beste grafikken på alle områder som jeg har sett til nå. utover i spillet blir man bare mer og mer sjokkert over de ekstreme detaljene (eks: lyseffekter, man skyter på en taklampe som henger fra strømledningen => lyset flakker over rommet, MEGET bra effekt).

Lenke til kommentar

forstår ikke helt hvordan man kan bli bortskjemt av miljøgrafikken i bf:v. far cry har den absolutt beste grafikken på alle områder som jeg har sett til nå. utover i spillet blir man bare mer og mer sjokkert over de ekstreme detaljene (eks: lyseffekter, man skyter på en taklampe som henger fra strømledningen => lyset flakker over rommet, MEGET bra effekt).

jeg snakket ikke om miljøgrafikken, men vegetasjonen, selve miljøet i Far Cry var sinnsykt bra, blei bare litt skuffa over gresset og trærne. Stod liksom ikke i stil med resten

Vann-effektene, lyset og alt annet er mye bedre i Far Cry enn i bf:v (syns jeg)

Lenke til kommentar

jeg snakket ikke om miljøgrafikken, men vegetasjonen, selve miljøet i Far Cry var sinnsykt bra, blei bare litt skuffa over gresset og trærne. Stod liksom ikke i stil med resten

Vann-effektene, lyset og alt annet er mye bedre i Far Cry enn i bf:v (syns jeg)

:yes: har ALDRI sett så bra vanneffekt :scared: ikke en gang i virkeligheten lol :p

Lenke til kommentar

jeg synes far cry har veldig mye bedre grafikk en BF:V.

Vannet i battlefield ser ut som betong og trærne som et strek menneske....

liker ikke grafikken i BF:V, men gameplayet er suverent! (men ikke bedre enn far cry)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...