falken Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) ER det noen som har testet dette?? 2 stk XBOX 1 Stk PC Med eller uten pc?? hvilke program trenger jeg?? Kan jeg da kopiere spill og filer helt greit?? Hva tenger jeg for å få til dette?? Falken ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 2. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
roolf Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Xbox til xbox kan kobles sammen med en standard kryssset netverkskabel. Du kan da spille multiplayer men ikke kopiere noe. For å lagre program og filer på xboxen fra PC må xboxen være modifisert med mod-chip eller BIOSen flashet (vanligvis byttes også harddisken). Ved overføring av filer fra PC til xbox benyttes vanligvis FTP. Søk på nettet for info om modifiserng av xbox. PS. kopiering av spill er ulovlig. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Last ned en FTP-klient for Xbox til Xboxen som har programmene som skal overføres. Så kobler du sammen Xboxene og starter begge opp. Starte FTP-klienten og logg deg på den andre BoXen. Start the transfer! Forresten - hvis du ikke får det til kan du jo bare overføre ting først fra Xbox til PC og så fra PC til Xbox. Og for alt det her må du har chippet Xbox eller ha flashet den Endret 2. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
Panter Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Last ned en FTP-klient for Xbox til Xboxen som har programmene som skal overføres. Så kobler du sammen Xboxene og starter begge opp. Starte FTP-klienten og logg deg på den andre BoXen. Enda enklere, bruk Avalaunch på begge boksene.. Lenke til kommentar
falken Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 hvilke versoner må da Avalaunch være ?? må de være samme verson?? falken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå