Kentac Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Hei. Er det noen som kan si meg hvor jeg kan laste ned en XP-kompatibel utgave av jazPiper DESK. Har vært inne på diverse sider, også jazPipers hjemmeside, men finner ikke riktig programvareversjon. Har lastet ned en NT-versjon(1.0.7.1) men når jeg installerer denne står det at det er versjon 1.0.7.0. Denne versjonen fører ikke til annet en "heng" på min maskin, selv etter å ha kjørt igjennom de fleste alternativene for programkompatibilitet på XP`en. Noen som kan hjelpe meg ?? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 hmm. jeg har fått det til å funke. tror faktisk det gikk med den versjonen som fulgte med CD'en også. last ned den nyeste versjonen du finner (drit i om det er til winNT eller ikke), og prøv. Det finnes en win2k versjon også. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 jeg har XP og programmet som fulgte med funket helt fint. Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Du må gå inn i biosen og sette lpt porten din til ECP det må du gjøre i selve proget også. Men dette kan få windows til og fuxe seg i begynelsen. Du får blue screen da må du resette biosen. Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 dette problemet har jeg også... har prøvd å finne ut i bios hvor man endrer lpt porten på 3 maskiner uten hell... er det noen som kan gi meg en beskrivelse? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Quote: On 2002-03-30 23:00, ligebli skrev:dette problemet har jeg også... har prøvd å finne ut i bios hvor man endrer lpt porten på 3 maskiner uten hell... er det noen som kan gi meg en beskrivelse? ? det har jeg funent i alle BIOSER jeg har vært i. Se etter "parallell port mode" eller noe sånt. sett den til ECP/EPP f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå