Gå til innhold

Varm bærbar

Anbefalte innlegg

Jeg har en medion-pc (uvisst modell) Den har en p4 2,6 ghz. 512 meg ram (uvisst type), og et SiS 650 med 64 meg delt ram. Den blir sinnsykt varm, så den henger seg. Kan ikke kjøre tyngre programmer eller spill, og dette irriterer meg. Hvordan kan jeg kjøle den ned uten å gjøre store fysiske inngrep? Jeg har ikke overklokket den, men fant ikke noen annen plass å poste...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ingen peiling på hvilken temperatur det er, ettersom at jeg ikke vet hvordan jeg måler det :blush: Lurer på om jeg skal heve kjøpet, men har jo massevis av filer og dokumenter på den. problemet er at jeg kjøpte den i september i fjor. Da brukte jeg den kun til jobbing, og ingen problemer. Så "frøs" den ofte, men det ordnet seg da jeg fjernet spyware, fjernet en del bakgrunnsprogrammer og kjørte "optimize disk" med norton. nå er den blitt ustabil igjen. Sjekker etter virus og spyware daglig, hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Prøv MBM for å finna temperaturen, eller AIDA32.

Det er jo slettes ikkje sikkert at det er temperaturen som er problemet.

Batteriet kan jo vere defekt frå starten av. Når du belastar et batteri går jo spenninga som kjent ned. No er ikkje eg ein stor ekspert her, men om batteriet er dårlig kan det hende at nettadapteret ikkje klarar å levere nok straum til både å lade batteriet og å drive datamaskina.

Det kan jo og vere kluss med driverer osv.

Lenke til kommentar

Blir den bærbare pcn veldig varm så skal den jo ikke henge seg pga intel teknologi, men det har vært bevist at denne teknologien hjelper til i 6 sekunder ved å senke ytelsen og så har det ikke noe å si pga høyt effektforbruk så du burde nok ta den med dit du kjøpte en og vise dem det

Lenke til kommentar

dette er noe dritt, men ferdig pc`er skal være stabile siden det er dem som har laget pc`N jeg hadde tatt med pc`n til der du kjøpte den og visst dem litt hvordan det funka og kanskje visst du er heldig får du ny eller bedre pc eller pengene tilbake. Eller så får du kreve dette..!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...