DaffyDuck Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg har et ATI radeon 9800 xt... jeg har ikke overklokked d eller noe... men jeg lurer på hvordan jeg får max. ytelse uten at det er noe fare for at det skal bli ødelagt Lenke til kommentar
TDK Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hvis du ikke er villig til og ta noen risiko kan du egentlig droppe å overklokke, det medfører alltid en liten risk. Det programmet jeg andbefaler til lav-risiko overklokking er atitool. Dette programmet er så overfølsomt for artifacts at jeg tviler på at du i det hele tatt kan skade kortet ditt med det.... (men jeg tar likevel intet ansvar hvis det skjer noe) Atitool hjemmeside Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg anbefaler deg å overklokke siden det er 1/1000 at du ødelegger det. Ytelsen vil også bli betraktelig bedre Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Jeg, er jo villig til å ta en liten risk da men ikke for stoooor!! jeg skulle ønske meg litt større resultat på 3Dmark enn det jeg har fådt til nå (6099 points) Lenke til kommentar
TDK Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 økningen mmin med mitt 9700pro kort ble følgende: Standard: 324/310: 4790poeng Overklokket: 370/335: 5486poeng Det er noe **** med 3dmark på den andre pc'en (den med 9800xt) så jeg kan ikke gi deg de resultatene nå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå