akselzk Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Heijsann.. er det vits i å formatere maskinen min nå da selv om at jeg ikke kommer meg inn på maskinen. Jeg trenger hjelp. Trenger jeg virkelig å formatere? Endret 2. april 2004 av enden Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 En litt bedre feilbeskrivelse og bedre emnefelt så kanskje vi kan hjelpe deg Lenke til kommentar
Timur Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Heijsann.. er det vits i å formatere maskinen min nå da selv om at jeg ikke kommer meg inn på maskinen. Jeg trenger hjelp. Trenger jeg virkelig å formatere? Først ville jeg ha lest retningslinjene, så ville jeg fått en mod til å stenge denne. Og til slutt ville jeg ha starta en ny tråd hvor du har bedre beskrivelse av topic, + at du må forklare oss hva som har skjedd Edit: rapporterte den for deg jeg. Endret 2. april 2004 av Timur Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Heijsann.. er det vits i å formatere maskinen min nå da selv om at jeg ikke kommer meg inn på maskinen. Jeg trenger hjelp. Trenger jeg virkelig å formatere? Først ville jeg ha lest retningslinjene, så ville jeg fått en mod til å stenge denne. Og til slutt ville jeg ha starta en ny tråd hvor du har bedre beskrivelse av topic, + at du må forklare oss hva som har skjedd Edit: rapporterte den for deg jeg. Hadde du bare klart å rapportere uten å blande deg da Skal være snill og endre emnefeltet for deg, men neste gang stenger jeg tråden. Les retningslinjene før du poster nye tråder http://forum.hardware.no/index.php?act=SR&f=60 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå