bergetun Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Har fått tilbud om å kjøpe denne symbian telefonen for 1500 kr.. Er den verdt det ? Den kan brukes på GSM nettet og på 3G nettet. http://www.mobileburn.com/review.jsp?Id=326 Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hvor har du fått det tilbudet? privat eller fra bedrift? Du må jo bare slå til, når den kommer så kommer den ikke til å bli billigere enn 5000 og så er det jo repekt å være en av de første med 3g da Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Hvor har du fått det tilbudet? privat eller fra bedrift? Du må jo bare slå til, når den kommer så kommer den ikke til å bli billigere enn 5000 og så er det jo repekt å være en av de første med 3g da Det er fra en privat person. Jeg er nok ikke den første som har 3G telefon PS. Jeg bor i Australia/Melbourne Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hvor har du fått det tilbudet? privat eller fra bedrift? Du må jo bare slå til, når den kommer så kommer den ikke til å bli billigere enn 5000 og så er det jo repekt å være en av de første med 3g da Det er fra en privat person. Jeg er nok ikke den første som har 3G telefon PS. Jeg bor i Australia/Melbourne Å ja, du blir nok ikke den første med 3g da nei, men det var et veldig bra tilbud så jeg synes du burde slå til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå