Gå til innhold

Netconnection

Anbefalte innlegg

Insomniac skrev : Snekker'n: hvorfor i H... skal microplex dømmes for å ikke sponse deg.

Har det noe med service å gjøre? Sitat slutt.

Det er overhode ingen som har dømt Microplex eller andre fordi de ikke sponset meg, det har overhode ingenting med saken å gjøre og heller ikke med servicen til den bedriften å gjøre.

At jeg nevnte microplex akkurat der er jo akkurat fordi dere drar dem frem i de fleste sammenligninger, så nå gjorde jeg det og.

Når det så gjelder resten av ditt innlegg gidder jeg ikke kommentere det så mye da det innlegget sier mer om deg enn ti tusen ord fra meg, men ser du holder stilen med drittkasting og trakasering av bla hvordan rettskrivingen til andre er .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå vet ikke jeg hva du legger i ordet FLESTE, men siden du tok opp det så gikk jeg raskt gjennom denne tråden og her er resultatet;

POSITIVE: 10 stk.

NEGATIVE:  8 stykker.

For å IKKE kaste dritt her, ser det er nok av andre som gjør det.

La oss reflektere kjapt over servicen til NC :

10 av 18 er fornøyd, altså sånn ca 55%

La oss si at jeg jobber som snekker og bygger hus, eller it-konsulent osv osv.

55% av en utvalgt kundegruppe er fornøyd med det jeg gjør, 45% er ikke fornøyd.

Dette er selvfølgelig ikke ett representativt tall for hele NC's kundegruppe, men :

Er dette noe man kan slå seg på brystet for ?

Skaffer man seg en trofast kundegruppe ved å ha ett slikt service nivå ?

Får man masse "gratis" reklame i form av fornøyde kunder ?

Hva kan man gjøre for å endre denne statistikken ?

Det er selvfølgelig alt for mange som hyler ut dersom de ikke er 100% fornøyd, men uansett, det er en gruppe personer som har hatt problemer og NC burde kanskje tenke over om det ikke burde komme større endringer i organisasjonen for å unngå flere slike bommerter.

Jeg har ingen tro på at f.eks mpx, komplett, psdata, osv osv har like stor prosent av brukerne som er misfornøyde.

Ikke for å kaste dritt, men det er rett og slett ikke godt nok som det er pr i dag, de burde kanskje få khosetl (eller hva det nå var han het) til å ta en tur innom her å lese litt.

#moderator, stenge tråd ? #

Lenke til kommentar

Helt enig, det er en for stor % andel som er missfornøyd, at jeg trakk frem dette var siden det ble hevdet at de "fleste" var det og 45% er uansett ikke de fleste.

Men vi må også huske på at i de 45% er det også en del som "disser" netconnection fordi det rett og slett er "in" her på forumet å gjøre det. Når visse andre blir kritisert er det hyling og skriking om bevis og at det ikke er noe å syte for men ikke her.

Etter som jeg forstår arbeider netconnection med å få til en bedre webshopside og får de dette til vil nok det også bidra til flere fonøyde kunder da det ser ut som at det er ordresystemet på deres nåverende webside som er hovedproblemet.

Lenke til kommentar

Snekker'n

Hvis du tar deg tid til å lese inlegget skikkelig enn å overse det pga du ikke har noe godt svar, så ser du at jeg skriver at jeg har forståelse for dine skrivevansker, og er klar over at du kanskje ikke kan for det. Men det jeg påpeker er at du må se dette opp mot hvilket inntrykk det gir utad i den sammenheng at du skal skrive en forumartikkel slik du har gjort tidligere med rambrikkene, det var vel slik du hadde tenkt det. Beklager, men det lukter kanskje ikke akkurat proff artikkel utifrafra deres førsteinntrykk? Og hvis de svarer ja til deg må jo de svare overfor alle de andre. Skal jeg lage en egen grinepost her pga NC ikke vil sende noe til mitt prosjekt og til ditt istedet. Kanskje jeg skulle gjort det, så du skjønte poenget.

Men les nå ditt inlegg på nytt:

For et par dager siden sendte jeg mail til bla netconnection og Microplex med forespørsel om å sponse et prosjekt jeg holder på med, bare et par timer etterpå fikk jeg svar fra netconnectione om at det var greit fikk komplett vannkjøling hos dem med bla RBX blokk og BIE 2 radiator. Hos Microplex fikk jeg tvert NEI   :roll:

Hvilken holdning er det du utviser her overfor det faktum at

Microplex skal plutselig gi penger til en nonchalant kverulant fra volda som ikke klarer å skrive norsk skikkelig? (no offence om rettskrivningen, men se det opp mot sammenhengen og evt sluttprodukt av dette "prosjektet")

?

Og til slutt, som Spawn0611 påpeker; du må skjønne at du er en meget spesiell kunde for den webshopen (og webshoper generelt, også pga ditt sinnsyke forbruk). Da kan du ikke påta deg å uttale deg på generell basis/opp mot "vanlige" kunder om responstiden til NC mot MP sin. Vedder på det første mr. kholseth ser etter når han åpner eposten sin er en melding fra deg. Spesielt etter slike poster som dette. Står nok på en prioriteringslitste. I motsetning til MP som behandler alle kunder likt. Bare en spekulasjon, men utifra de opplysninger som kommer fram her på forumet kan du ikke akkurat kalle den for vanvittig.

Endret av Insomniac
Lenke til kommentar

Vel da var det vel besyndelig at de to webshoppene som jeg har handlet minst hos skulle svare ja og ikke de jeg handler mest hos, har vel handlet for ca 2000 kr hos netconnection (ca det tidoble hos microplex) det vil jeg vel ikke kalle spesielt eller,dessuten har ikke dette noe med saken om hvem som sponser meg eller ikke, det at akkurat det var nevnt her var fordi de fleste sammenligner netconnection og microplex da selvfølgelig med microplex som den positive . Derfor nevnete jeg dette ikke for at microplex av den grunn er negativt men fordi dette var positivt av netconnection og derfor burde nevnes.

Når du så drar frem dette må jeg bare atter en gang si , ja jeg uttaler meg av egne erfaringer noe flere burde gjøre og ja jeg har bare positive ting å si om netconnection det hadde jeg før dette også og nei jeg har ikke bare gode erfaringer med microplex og de har ingenting med sponsing å gjøre . Ingen av mine erfaringer med noen webshop er begrunnet utifra sponsing eller ei.

Og jo jeg leste innlegget ditt, men å drite til andre for at de ikke skriver perfekt mener jeg sier mer om deg enn noe annet og når du så skal drite på andre for dette så presterer du å bruke flotte ord, bare synd du ikke klarte å skrive dem riktig.

Jeg vet jeg ikke kan skrive perfekt og har ingen problemer med det, du kan heller ikke det men velger å la din arroganse oversygge dette og heller finne feil hos andre.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Har du problemer med å lese også? Eller gjør du deg enda dummere enn du er for å stille meg i dårlig lys gjennom gjentakelsene dine? Jeg disser ikke deg for rettskrivingen din, og forstår dersom det er noe du ikke kan for. (har skrevet det tre ganger nå) Det jeg har sagt er at hvis man ser det opp mot at du sannsynligvis skal skrive en forumartikkel er blandt annet det ikke spesielt tillitsvekkende. Spesielt da du gjerne ikke er eneste som har henvendt deg med ønsker (MP er stor og har nok fått flere forespørsler, NC karrer seg til deg fordi du kan fronte dem på forumet, noe de som vi har sett har stor interesse av). NC vet hvem du er, så om du bare har handlet for 2000 så langt, skjønner de tegningen, gjør du også?

:angry:

Lenke til kommentar

Ingen grunn til å fyre, jeg driter en lang marsj i om det er korekt skrevet eller ei, bare jeg forstår hva som er skrevet, det burde vel flere gjøre, vi er tross alt på et forum for å utveksle erfaringer å ha det hyggelig, ikke for å lete med lys og lykter etter feil og mangler hos de andre for å ha noe å kritisere for.

Lenke til kommentar
Men les nå ditt inlegg på nytt:

*host*, hva står det der da ? :devil: fyre fyre fyre

Fasitsvar : her

Dette var en imponerende post..

Uansett, for ikke å være like imponerende selv, kan dere legge til meg på "misliker netconnection" delen av kundene. Når de ikke engang gidder å hente en pakke man sender i retur og at man i tillegg selv må betale for å sende på nytt OG å betale for at de sender tilbake, nei, da er det ikke mye mer å si.

Lenke til kommentar
Ingen grunn til å fyre, jeg driter en lang marsj i om det er korekt skrevet eller ei, bare jeg forstår hva som er skrevet, det burde vel flere gjøre, vi er tross alt på et forum for å utveksle erfaringer å ha det hyggelig, ikke for å lete med lys og lykter etter feil og mangler hos de andre for å ha noe å kritisere for.

Du skjønner enda ikke poenget?

Dessuten gjør tegnsettingen det tungvindt å lese. Men ja, jeg skjønner det når jeg får sett sammenhengen. Men NEI, jeg ville ikke lest en artikkel slik.

Lenke til kommentar
Har du problemer med å lese også? Eller gjør du deg enda dummere enn du er for å stille meg i dårlig lys gjennom gjentakelsene dine? Jeg disser ikke deg for rettskrivingen din, og forstår dersom det er noe du ikke kan for. (har skrevet det tre ganger nå) Det jeg har sagt er at hvis man ser det opp mot at du sannsynligvis skal skrive en forumartikkel er blandt annet det ikke spesielt tillitsvekkende. Spesielt da du gjerne ikke er eneste som har henvendt deg med ønsker (MP er stor og har nok fått flere forespørsler, NC karrer seg til deg fordi du kan fronte dem på forumet, noe de som vi har sett har stor interesse av). NC vet hvem du er, så om du bare har handlet for 2000 så langt, skjønner de tegningen, gjør du også?

Ok , ikke kan jeg skrive og nå er jeg DUM også, hva blir det neste :wow:

Jeg har ikke annonsert en forumsartikkel , jeg har sagt at dette prosjektet ligger i workloggen her på forumet , dessuten skulle jeg laget en artikkel av dette så hadde jeg selvfølgelig lest korrektur og fjernet feil før den ble lagt ut.

Jeg er ikke helt IDIOT heller selv om du gjør ditt beste for å fremmstille meg slik, mulig du skulle studert retningslinjene litt der står det noen ord om både det å kalle/sjikanere andre og om det å disse noen for skrivefeil , men du hoppet vel glatt over det også kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
Har du problemer med å lese også?  Eller gjør du deg enda dummere enn du er for å stille meg i dårlig lys gjennom gjentakelsene dine?  Jeg disser ikke deg for rettskrivingen din, og forstår dersom det er noe du ikke kan for. (har skrevet det tre ganger nå)  Det jeg har sagt er at hvis man ser det opp mot at du sannsynligvis skal skrive en forumartikkel er blandt annet det ikke spesielt tillitsvekkende.  Spesielt da du gjerne ikke er eneste som har henvendt deg med ønsker (MP er stor og har nok fått flere forespørsler, NC karrer seg til deg fordi du kan fronte dem på forumet, noe de som vi har sett har stor interesse av).  NC vet hvem du er, så om du bare har handlet for 2000 så langt, skjønner de tegningen, gjør du også?

Ok , ikke kan jeg skrive og nå er jeg DUM også, hva blir det neste :wow:

Jeg har ikke annonsert en forumsartikkel , jeg har sagt at dette prosjektet ligger i workloggen her på forumet , dessuten skulle jeg laget en artikkel av dette så hadde jeg selvfølgelig lest korrektur og fjernet feil før den ble lagt ut.

Jeg er ikke helt IDIOT heller selv om du gjør ditt beste for å fremmstille meg slik, mulig du skulle studert retningslinjene litt der står det noen ord om både det å kalle/sjikanere andre og om det å disse noen for skrivefeil , men du hoppet vel glatt over det også kan jeg tenke meg.

Ja du er DUM hvis du enda ikke har fått med deg at jeg ikke sjikanerte deg for skrivefeil. Du hadde ihvertfall ikke kjørt "korrektur" på ram-roundup posten din når jeg leste den.

Men slutt å trekk fokus vekk fra saken; forstår du at når du driver å himler med øynene fordi mp ikke vil sende deg utstyr til test blir det for dumt? Eller gjør du ikke det?

Endret av Insomniac
Lenke til kommentar

Selv om jeg nå skulle vere så DUM som du utbroper meg for å være så sjønner jeg litt av vært. Den himlinga med øynene som du har tolket dit du vil, var ikke ment slik du har tolket den, det var ment som et apropo til alle som disser netconnection .

HÅPER DU FORSTÅR HVA JEG SKRIVER , SIDEN DU ÅPENBART IKKE HAR SKJØNT DET TIDLIGERE.

Lenke til kommentar
Sendte to mailer til Netconnection i dag, har fått svar på begge (senest nå nettopp, det er ganske sent på dagen nå) etter kun kort tid. So far so good. Håper jeg blir fornøyd med en handel med dem.

Jepp har selv snakket med dem kl 0200 på natten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...