Gå til innhold

Netconnection


Anbefalte innlegg

Må nesten slenge meg med her jeg også og gi litt støtte til Netconnection. Har selv handlet hos Netconnection flere ganger og nesten aldri hatt noe problem med dem. De er kjappe med ordrebekreftelser, og utsendelser og de er generelt raske til å svare mail.

 

Opplevde en gang at jeg ikke fikk ordrebekreftelse, men jeg sendte de en mail og de forklarte meg raskt hva problemet var og at det ville bli løst innen kort tid. Dagen etter fikk jeg ordre-/sendingsbekreftelse.

 

Har bare positivt og si om den sjappa. God service og rask levering :-)

 

- Judaz -

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Netconnection er sikkert en bra bedrift det.

Men det som har gjort mitt syn på den dårlig, er at den rett og slett ser useriøs ut.

 

blant annet pga de ELENDIGE Websidene! Noe av det dårligste jeg har sett.

 

 

Forstår jo at det kan skje feil, som i mitt tilfelle. men det styrker jo ikke synet mitt på dem.

Lenke til kommentar
Jepp, da er den allerede 2 kr dyrere og så skal du ha fortjeneste på den + utgiftene til firmaet, om du tror det er kostnadsfritt å drive et firma så tar du feil og etter som jeg ser i regeringens forslag skal det bli enda tøffere for små bedrifter.

Nei tror du driter på draget her ;)

Men hallo da... Dette er i nettbutikken til Danger Den. Hvis jeg hadde vært "reseller" slik som NC, hadde den blitt mye billigere!!!

 

Edit: Var bare ett eksempel på hva prisen ville bli ved å bestille den fra USA.

Endret av Spawn0611
Lenke til kommentar

HÆÆÆÆ!??!?! Nå får jeg en pakkseddel hvor det står at fakturaforfalls dato er IDAG , og jeg har jo ikke fått noe forbanna pakke?!?!?!?!?

 

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr :mad::mad::mad::angry::angry:

 

 

Sendte dem mail :

 

Svaret var :

 

Heisann

 

Det går desverre ikke, da ordren er sendt.

Dersom du ikke ønsker å beholde pakken, vennligst følg våre rutiner for

angrefrist.

Endret av dimdal
Lenke til kommentar
HÆÆÆÆ!??!?! Nå får jeg en pakkseddel hvor det står at fakturaforfalls dato er IDAG , og jeg har jo ikke fått noe forbanna pakke?!?!?!?!?

 

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr :mad:  :mad:  :mad:  :angry:  :angry:

 

 

Sendte dem mail :

 

Svaret var :

 

Heisann

 

Det går desverre ikke, da ordren er sendt.

Dersom du ikke ønsker å beholde pakken, vennligst følg våre rutiner for

angrefrist.

:hmm:

Jeg ble nå ikke akkurat overrasket....

Er vel deres måte å få ting solgt på, er vel ikke alle som gidder å returnere!

Lenke til kommentar
Skjønner jo forsåvidt at de ikke kan stoppe posten men..

 

Det som virker litt teit er at de ikke har merka at jeg har sendt mail for en uke siden om avbestilling..

Helt utrolig!!! :realmad:

Nå må dere to slutte med dette, det er jo helt klart hvem som driver med fusk og løgn , nemmelig dere:

 

SE bla hva dimdal skriver, nemmelig at han har sendt dem mail for over en uke siden og avbestilr, likevel postet han dette den 2.4 altså for 4 dager siden

SITAT:Hvordan avbestiller jeg da? På siden, eller sende dem mail?SITAT SLUTT.

Så skriver han vidre den 6.4 SITAT:adda.. da har det gått en uke siden jeg bestilte..SITAt SLUTT altså en uke siden han bestilte ikke avbestilte :wow::wow: og den som følger opp her med kritikk er da spawn0611.

Dette kaller jeg for løgn og fanteri som bør få konsekvenser. :angry::angry:

Lenke til kommentar
Skjønner jo forsåvidt at de ikke kan stoppe posten men..

 

Det som virker litt teit er at de ikke har merka at jeg har sendt mail for en uke siden om avbestilling..

Helt utrolig!!! :realmad:

Nå må dere to slutte med dette, det er jo helt klart hvem som driver med fusk og løgn , nemmelig dere:

 

SE bla hva dimdal skriver, nemmelig at han har sendt dem mail for over en uke siden og avbestilr, likevel postet han dette den 2.4 altså for 4 dager siden

SITAT:Hvordan avbestiller jeg da? På siden, eller sende dem mail?SITAT SLUTT.

Så skriver han vidre den 6.4 SITAT:adda.. da har det gått en uke siden jeg bestilte..SITAt SLUTT altså en uke siden han bestilte ikke avbestilte :wow::wow: og den som følger opp her med kritikk er da spawn0611.

Dette kaller jeg for løgn og fanteri som bør få konsekvenser. :angry::angry:

Løgn og fanteri? høh, jeg spurte om det var noen andre måter å avbestille på siden jeg ikke fikk noe svar på min første henvendelse på avbestilling..

 

Hyggelig at du forsvarer netconnection, for alt jeg vet så kanskje du får betalt for det, virker jo sånn...

 

Synes du bør passe på hva du sier her nå..

 

Edit:

 

Min tidsregning er heller ikke til å taes nøyaktig..

En uke er ikke nøyaktig en uke, men kanskje 7-11 dager..

 

 

Edit Edit:

 

Og hvem sier at jeg bestilte rett før 2.4 , da tråden ble startet?

Jeg postet denne fordi det hadde tatt noe sånt som 5-6 dager uten at jeg hadde hørt noe ordrebekreftelse.

Endret av dimdal
Lenke til kommentar

Vel for meg og de fleste andre er en uke 7 dager men det er nu så, i tillegg skriver du dette i din første post den 2.4 SITAT:De har ikke sendt meg noe som helst bekreftelse på at jeg har bestilt etter 2 dager. Sitat slutt det vil si at du da hadde bestilt varene 31.3 altså for 7 dager siden, hvordan kan du da ha avbestilt dem for en uke siden :wow:dessuten spør du jo for 4 dager siden om hvordan du avbestiller :wow: ser du ikke selv at her er det noe som ikke stemmer :wallbash:

 

Så presterer du å si dette nå SITAT;Og hvem sier at jeg bestilte rett før 2.4 , da tråden ble startet?

Jeg postet denne fordi det hadde tatt noe sånt som 5-6 dager uten at jeg hadde hørt noe ordrebekreftelse. SITAT SLUTT. dette stemmer overhode ikke med din første post der du sier to dager, men det er vel med dagene dine som med ukene de trenger nødvendigvis ikke være på 24 timer men på bare 10 og da får du det jo til å stemme etter din tidsregning :wallbash::wallbash:

 

Å nei jeg får ikke betalt av noen, jeg holder meg til fakta. Gjør du??

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Haha, jeg har ikke bestilt 2 dager før posten startet jeg.. jeg sa at jeg ikke fikk svar etter 2 dager... jeg spurte om hjelp til å avbestille fordi jeg hadde sendt de en mail, men var usikker på om det var rett..

 

Edit: Skjønner at det er lett å misforstå, men mine planer er ikke å dra netconnection ned i søla uten grunn.

 

Synes dessuten at sånt kan taes opp på en ordentlig måte, istedet for sånne "angrep"

blir bare tåpelig.. :nei:

Endret av dimdal
Lenke til kommentar

OK, men om så er hensikten så bør jo slike ting fremheves da det er lett og misforstå, for om du selv ser gjennom dine poster her virker de da litt selvmotsigende, det kan du neppe benekte.

Jeg er heller ikke ute etter å henge deg ut pga hva du mener om en webshop , da det er likegyldig for meg. Jeg handler der jeg får topp service og da er netconnection et av mine valg, nettop fordi jeg har opplevd god service der.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte vannkjøling fra netconnection for 2 måneder siden.

Det tok ca 1 måned å få sendt meg pakken, etter mye e-mail å mas på forumet.

Men da endelig pakken kom så manglet det slanger!. Så jeg har nå ventet 1 måned til for å få nye, har fortsatt ikke fått dem. Det eneste positive med dette var at jeg får bedre slanger uten ekstra kostnad. :)

Lenke til kommentar

Har enda ikke fått pakka mi! Det nærmer seg 1 1/2 mnd siden jeg bestilte. Jeg får klage litt mer i forumet og si at hvis den ikke er sendt avbestiller jeg!!

 

 

 

Et lite tips til folk som IKKE har erfaring med netconnection før:

 

Kjøp heller fra andre steder som feks microplex, selv om de kan være LITT dyrere. Men hva er vitsen med å spare noen få kroner og samtidig få det mangu uker for sent? :ermm:

Endret av LaStrada
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...