Judaz Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Må nesten slenge meg med her jeg også og gi litt støtte til Netconnection. Har selv handlet hos Netconnection flere ganger og nesten aldri hatt noe problem med dem. De er kjappe med ordrebekreftelser, og utsendelser og de er generelt raske til å svare mail. Opplevde en gang at jeg ikke fikk ordrebekreftelse, men jeg sendte de en mail og de forklarte meg raskt hva problemet var og at det ville bli løst innen kort tid. Dagen etter fikk jeg ordre-/sendingsbekreftelse. Har bare positivt og si om den sjappa. God service og rask levering :-) - Judaz - Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Netconnection er sikkert en bra bedrift det. Men det som har gjort mitt syn på den dårlig, er at den rett og slett ser useriøs ut. blant annet pga de ELENDIGE Websidene! Noe av det dårligste jeg har sett. Forstår jo at det kan skje feil, som i mitt tilfelle. men det styrker jo ikke synet mitt på dem. Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Jepp, da er den allerede 2 kr dyrere og så skal du ha fortjeneste på den + utgiftene til firmaet, om du tror det er kostnadsfritt å drive et firma så tar du feil og etter som jeg ser i regeringens forslag skal det bli enda tøffere for små bedrifter.Nei tror du driter på draget her Men hallo da... Dette er i nettbutikken til Danger Den. Hvis jeg hadde vært "reseller" slik som NC, hadde den blitt mye billigere!!! Edit: Var bare ett eksempel på hva prisen ville bli ved å bestille den fra USA. Endret 6. april 2004 av Spawn0611 Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Der fikk jeg ordrebekreftelse hahaha.. jaja hakke penger te deg jeg nå ! *avbestille* Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) HÆÆÆÆ!??!?! Nå får jeg en pakkseddel hvor det står at fakturaforfalls dato er IDAG , og jeg har jo ikke fått noe forbanna pakke?!?!?!?!? GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr Sendte dem mail : Svaret var : Heisann Det går desverre ikke, da ordren er sendt. Dersom du ikke ønsker å beholde pakken, vennligst følg våre rutiner for angrefrist. Endret 6. april 2004 av dimdal Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 HÆÆÆÆ!??!?! Nå får jeg en pakkseddel hvor det står at fakturaforfalls dato er IDAG , og jeg har jo ikke fått noe forbanna pakke?!?!?!?!? GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr Sendte dem mail : Svaret var : Heisann Det går desverre ikke, da ordren er sendt. Dersom du ikke ønsker å beholde pakken, vennligst følg våre rutiner for angrefrist. Jeg ble nå ikke akkurat overrasket.... Er vel deres måte å få ting solgt på, er vel ikke alle som gidder å returnere! Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Skjønner jo forsåvidt at de ikke kan stoppe posten men.. Det som virker litt teit er at de ikke har merka at jeg har sendt mail for en uke siden om avbestilling.. Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Skjønner jo forsåvidt at de ikke kan stoppe posten men.. Det som virker litt teit er at de ikke har merka at jeg har sendt mail for en uke siden om avbestilling.. Helt utrolig!!! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Syns nettconnection er en god web butikk! Jeg bestilte endel ting derfra, men de hadde glemt å sende med en av kablene (til 195,-) og det var ingen problemer med å få sendt den etterpå! Veldig bra kundeservice. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Skjønner jo forsåvidt at de ikke kan stoppe posten men.. Det som virker litt teit er at de ikke har merka at jeg har sendt mail for en uke siden om avbestilling.. Helt utrolig!!! Nå må dere to slutte med dette, det er jo helt klart hvem som driver med fusk og løgn , nemmelig dere: SE bla hva dimdal skriver, nemmelig at han har sendt dem mail for over en uke siden og avbestilr, likevel postet han dette den 2.4 altså for 4 dager siden SITAT:Hvordan avbestiller jeg da? På siden, eller sende dem mail?SITAT SLUTT. Så skriver han vidre den 6.4 SITAT:adda.. da har det gått en uke siden jeg bestilte..SITAt SLUTT altså en uke siden han bestilte ikke avbestilte og den som følger opp her med kritikk er da spawn0611. Dette kaller jeg for løgn og fanteri som bør få konsekvenser. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Tipper det er noen rett ut "fjortisser" som føler seg missforstått. Er det noe problem så benytter man jo seg bare av angreretten... Whats the big deal? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Skjønner jo forsåvidt at de ikke kan stoppe posten men.. Det som virker litt teit er at de ikke har merka at jeg har sendt mail for en uke siden om avbestilling.. Helt utrolig!!! Nå må dere to slutte med dette, det er jo helt klart hvem som driver med fusk og løgn , nemmelig dere: SE bla hva dimdal skriver, nemmelig at han har sendt dem mail for over en uke siden og avbestilr, likevel postet han dette den 2.4 altså for 4 dager siden SITAT:Hvordan avbestiller jeg da? På siden, eller sende dem mail?SITAT SLUTT. Så skriver han vidre den 6.4 SITAT:adda.. da har det gått en uke siden jeg bestilte..SITAt SLUTT altså en uke siden han bestilte ikke avbestilte og den som følger opp her med kritikk er da spawn0611. Dette kaller jeg for løgn og fanteri som bør få konsekvenser. Løgn og fanteri? høh, jeg spurte om det var noen andre måter å avbestille på siden jeg ikke fikk noe svar på min første henvendelse på avbestilling.. Hyggelig at du forsvarer netconnection, for alt jeg vet så kanskje du får betalt for det, virker jo sånn... Synes du bør passe på hva du sier her nå.. Edit: Min tidsregning er heller ikke til å taes nøyaktig.. En uke er ikke nøyaktig en uke, men kanskje 7-11 dager.. Edit Edit: Og hvem sier at jeg bestilte rett før 2.4 , da tråden ble startet? Jeg postet denne fordi det hadde tatt noe sånt som 5-6 dager uten at jeg hadde hørt noe ordrebekreftelse. Endret 6. april 2004 av dimdal Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Vel for meg og de fleste andre er en uke 7 dager men det er nu så, i tillegg skriver du dette i din første post den 2.4 SITAT:De har ikke sendt meg noe som helst bekreftelse på at jeg har bestilt etter 2 dager. Sitat slutt det vil si at du da hadde bestilt varene 31.3 altså for 7 dager siden, hvordan kan du da ha avbestilt dem for en uke siden :wow:dessuten spør du jo for 4 dager siden om hvordan du avbestiller ser du ikke selv at her er det noe som ikke stemmer Så presterer du å si dette nå SITAT;Og hvem sier at jeg bestilte rett før 2.4 , da tråden ble startet? Jeg postet denne fordi det hadde tatt noe sånt som 5-6 dager uten at jeg hadde hørt noe ordrebekreftelse. SITAT SLUTT. dette stemmer overhode ikke med din første post der du sier to dager, men det er vel med dagene dine som med ukene de trenger nødvendigvis ikke være på 24 timer men på bare 10 og da får du det jo til å stemme etter din tidsregning Å nei jeg får ikke betalt av noen, jeg holder meg til fakta. Gjør du?? Endret 6. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Haha, jeg har ikke bestilt 2 dager før posten startet jeg.. jeg sa at jeg ikke fikk svar etter 2 dager... jeg spurte om hjelp til å avbestille fordi jeg hadde sendt de en mail, men var usikker på om det var rett.. Edit: Skjønner at det er lett å misforstå, men mine planer er ikke å dra netconnection ned i søla uten grunn. Synes dessuten at sånt kan taes opp på en ordentlig måte, istedet for sånne "angrep" blir bare tåpelig.. Endret 6. april 2004 av dimdal Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 OK, men om så er hensikten så bør jo slike ting fremheves da det er lett og misforstå, for om du selv ser gjennom dine poster her virker de da litt selvmotsigende, det kan du neppe benekte. Jeg er heller ikke ute etter å henge deg ut pga hva du mener om en webshop , da det er likegyldig for meg. Jeg handler der jeg får topp service og da er netconnection et av mine valg, nettop fordi jeg har opplevd god service der. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Jess, når jeg ser gjennom så ser jeg at du har helt rett i det. Beklager. Og da var det ute av verden.. Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg bestilte vannkjøling fra netconnection for 2 måneder siden. Det tok ca 1 måned å få sendt meg pakken, etter mye e-mail å mas på forumet. Men da endelig pakken kom så manglet det slanger!. Så jeg har nå ventet 1 måned til for å få nye, har fortsatt ikke fått dem. Det eneste positive med dette var at jeg får bedre slanger uten ekstra kostnad. Lenke til kommentar
Trot Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 blant annet pga de ELENDIGE Websidene! Noe av det dårligste jeg har sett. Skal du se på websider eller skal du handle hardware? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 blant annet pga de ELENDIGE Websidene! Noe av det dårligste jeg har sett. Skal du se på websider eller skal du handle hardware? Synes de er rotete og uoversiktelige Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Har enda ikke fått pakka mi! Det nærmer seg 1 1/2 mnd siden jeg bestilte. Jeg får klage litt mer i forumet og si at hvis den ikke er sendt avbestiller jeg!! Et lite tips til folk som IKKE har erfaring med netconnection før: Kjøp heller fra andre steder som feks microplex, selv om de kan være LITT dyrere. Men hva er vitsen med å spare noen få kroner og samtidig få det mangu uker for sent? Endret 14. april 2004 av LaStrada Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg