Insomniac Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Bare VIT hvilken sjappe dere legger pengene deres i. Og VIT at konkurrentene deres har måtte gå den harde risikofylte veien, mens netconnection har opptredd som banditter for å komme der de er idag. Er det ikke en rettferdighetssans oppe i hodene deres som ringer en bjelle når dere tenker litt over? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Å våkne opp, det er ikke mange ærlige bedrift i landet men mange som fremstår som ærligheten selv, dette med netconnection skjedde for drøyt 2 år siden... Det er jo ingen ting anet en liten bagatell. Hvis dere er så blåøyd at du tror at ingen tar "snarveier" for å nå frem her i verden, vill dere bli bra skuffet når dere oppdager hvordan ting er Personlig driter jeg i om netconnection og alle de andre gjør slike ting. Handler stort sett der det er fint utvalg og priser på det jeg skal ha. Handler endel hos microplex, 3dfcool og netconnection når jeg skal ha deler disse fører. Hadde jeg skulle lese alle klagene om de forskjellige webshoppene hadde jeg ikke kjøpt slike produkter Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Insomniac dette kaller jeg for pisspreik , hvem har måttet gå den harde risikofylte veien som du kaller det om ikke akkurat netconnection akkurat pga denne episoden som det stadig rippes opp i . Dere gjør alt som tenkes kan for å sverte dem , menst om noen prøver å nevne deres konkurenter blir de slaktet, dette har jeg selv fått erfare da jeg bla kritiserte microplex for utrolig dårlig service . Og da jeg kritiserte dem tok jeg nettop utgangspunkt i den servicen som jeg har fått hos deres konkurenter nemmelig netconnection og 3dfxcool. Endret 2. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Hvordan avbestiller jeg da? På siden, eller sende dem mail? Gidder jo ikke vente flere uker.. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Du kan jo vente til over helgen så sender du en mail til dem om du ikke hører noe.. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg har aldri i mitt lange liv som web-shop handler opplevd så mye tull med en webshop som netconnection. Makan til useriøs bedrift i mine øyner skal man lete lenge etter, og dette har jeg fremdeles tatt vare på via mail. Da jeg bestilte vannkjøling fra dem så manglet dem slanger, så etter en masse mail fra meg om når de skulle få disse inn, kom de med et forslag der de skulle sende en annen type slanger til meg og de orginale som jeg bestilte skulle de etter sende. Flott tenkte jeg, men den gang ei.Hørte ikke mere fra dem og jeg sendte ut en etterlysning på pakken min, og etter noen dager fikke jeg først en bekreftelse på at pakken min var sendt og ferdig med det.Da jeg endelig fikk pakken så viste det seg at vanntanken manglet noe som var bekftet på mail at den skulle være i pakken. Og etter mange mailer tilbake til dem så la dem seg flate og beklaget, men at det skal gå 2 månder fra du bestiller til du får det du skal er helt uhørt. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Bare VIT hvilken sjappe dere legger pengene deres i. Og VIT at konkurrentene deres har måtte gå den harde risikofylte veien, mens netconnection har opptredd som banditter for å komme der de er idag. Er det ikke en rettferdighetssans oppe i hodene deres som ringer en bjelle når dere tenker litt over? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 jadda.. da har det gått en uke siden jeg bestilte.. Det her er tåpelig, handler aldri hos en så useriøs bedrift som netconnection igjen. Må bare le jeg, folk pleier som regel ikke ha problemer med å selge deg noe Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Vel, de har et tungvint/gammeldags ordresystem, men dette vil nok bli oppdatert om jeg ikke tar mye feil. Husk dette er et lite firma og ting koster, det er ikke så mye å tjene på dataprodukter. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Vel, de har et tungvint/gammeldags ordresystem, men dette vil nok bli oppdatert om jeg ikke tar mye feil.Husk dette er et lite firma og ting koster, det er ikke så mye å tjene på dataprodukter. Nei nei, skjønner jo det.. men det er lettere å tjene penger hvis man greier å registrere at folk bestiller noe Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Vel, de har et tungvint/gammeldags ordresystem, men dette vil nok bli oppdatert om jeg ikke tar mye feil.Husk dette er et lite firma og ting koster, det er ikke så mye å tjene på dataprodukter. Har handlet en gang hos Netconnection, har prøvd 2 ganger etter det men det har endt opp med avbestilling... På grunn av servicen jeg fikk der, har jeg bygget om til vannkjøling fra en annen produsent, da man ikke får mange av disse produktene andre steder i Norge... I ren irritasjon på NC begynte jeg å tenke på å starte en butikk selv, fant ut at det kan ikke være vanskelig å kjøre dem på dynga, leker enda litt på tanken.... Ta Danger den RBX blokka f.eks. NC tar 700 for den. Bestillt fra Danger den i USA: Blokk: 368,- Frakt: 166,- moms: 88,- Toll: 80,- (Intill 1000 kr og forutsatt at du toller det inn selv.) Det blir 702 kroner.(Får den sikkert før du får den fra NC) Det er for EN BLOKK, som "Reseller" får du en fin rabatt på dette... To stykker bestiller samtidig vil spare å bestille fra USA, kontra NC... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Vel skal du sammenligne prisene bør du jo sammenligne med norske webshopper da, feks Microplex og da kommer faktisk netconnection temmelig bra ut. Jeg har som sagt handlet der flere ganger, bla kjøpte jeg vannkjølingen der (Maze) og har aldri hatt problemer, da jeg nå knakk festet på den ene blokka fikset de dette dagen etterpå og bare noen få dager senere kom ny topp direkte fra fabrikk i USA uten kostnader. Jeg sier bare hva mine erfaringer er. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Det blir 702 kroner.(Får den sikkert før du får den fra NC) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Vel, de har et tungvint/gammeldags ordresystem, men dette vil nok bli oppdatert om jeg ikke tar mye feil.Husk dette er et lite firma og ting koster, det er ikke så mye å tjene på dataprodukter. Har handlet en gang hos Netconnection, har prøvd 2 ganger etter det men det har endt opp med avbestilling... På grunn av servicen jeg fikk der, har jeg bygget om til vannkjøling fra en annen produsent, da man ikke får mange av disse produktene andre steder i Norge... I ren irritasjon på NC begynte jeg å tenke på å starte en butikk selv, fant ut at det kan ikke være vanskelig å kjøre dem på dynga, leker enda litt på tanken.... Ta Danger den RBX blokka f.eks. NC tar 700 for den. Bestillt fra Danger den i USA: Blokk: 368,- Frakt: 166,- moms: 88,- Toll: 80,- (Intill 1000 kr og forutsatt at du toller det inn selv.) Det blir 702 kroner.(Får den sikkert før du får den fra NC) Det er for EN BLOKK, som "Reseller" får du en fin rabatt på dette... To stykker bestiller samtidig vil spare å bestille fra USA, kontra NC... Jepp, da er den allerede 2 kr dyrere og så skal du ha fortjeneste på den + utgiftene til firmaet, om du tror det er kostnadsfritt å drive et firma så tar du feil og etter som jeg ser i regeringens forslag skal det bli enda tøffere for små bedrifter. Nei tror du driter på draget her Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg har handlet der 2 ganger begge gangene så har de vert utrolig trege på og sende begge gangene har de sendt etter en og en halv uke. Den siste gangen sendte de meg feil varer. sendte mail til dem fikk svar etter en uke. så sendte jeg det inn og i dag 2 uker etter jeg sendte det har jeg ikke hørt noe fra dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 kan legge frem min sak. jeg bestilte mitt lian li pc6099b helgen før julaften i forfjor. midt oppi julerushet, likevel blir pakken sendt samme dag, og den ankom julaften. jeg har aldri hatt noen problemer med å handle hos netconnection, har alltid vært lett å komme i kontakt med dem og de har aldri vært vanskelige på noen som helst områder. personlig er jeg storfornøyd med dem. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jepp noen er fornøyd og andre ikke, slik er det vel på de fleste webshoppene , men det rare er at hver gang akkurat denne blir nevnt så skal det blåses så opp i negativ retning menst om visse andre blir nevnt så skal det dysses ned Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Jeg tenkte jeg skulle prøve denne webshoppen og besteilte vannavkjølingen herfra. Det tok en uke før de sendte den og etter 2 uker med posten kom den endelig frem! Så her var det vel først og fremst posten som surra litt... Men andre gangen jeg skulle bestille ble det bare rot! Jeg bestilte et Lian Li kabinett, CPU kjøler, inverter til katoder og viftestyring. Jeg fikk beskjed om at Lian Li hadde dem sluttet å selge, men at jeg kunne få et fra en partner, så dette kom etter få dager. Fikk deretter mail om at CPU kjøleren ikke var på lager, så jeg ba dem ta en annen som var på lager og alt dette gikk fint! Men siden viftestyringen kom inn på torsdagen (bestillingen ble sendt på lørdagen) skulle alt bli sendt da. Men nei da! Hadde fått ordrebekreftelse og alt, men ikke no skjedde! Etter 3 uker uten å fått svar på mailene jeg hadde sendt klagde jeg i forumet. Der svarte dem med en gang og sa at jeg skulle sende dette vidre til en annen mail. Han sa jeg skulle få 5% rabatt på neste handel, og jeg var fornøyd.... der og da Nå har det fortsatt gått 1 uke siden den siste mailen hvor han sa at pakken skulle bli sendt dagen etter. Så etter min mening er dette en useriøs bedrift! De sier de fikser opp i alt, men de bare "glemmer" saken min dagen etter... Hvis den ikke kommer etter påske (drar til TG i morra ) så får jeg avbestille resten, siden microplex har fått alt dette inn... Så hvis det bare blir surr med denne pakka, dropper jeg netconnection for alltid! Holder meg til webshopper som feks microplex som alltid har sendt varene mine med en gang, og fått det 2-3 dager etter bestillingen. Edit: Alt dette var til pZion... Jeg bestilte dette siden jeg slipper momsen..... Edit 2: Det er om få dager 1 mnd siden jeg bestilte alt dette! Her finner dere posten min hos netconnections forum. NB, du må logge inn for å lese... Endret 6. april 2004 av LaStrada Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jepp om du har opplevd slikt er det selvfølgelig ikke hyggelig det vet jeg da jeg selv har hatt rot med et par nettbutikker, og ingenting er mer irriterende enn å vente. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jepp om du har opplevd slikt er det selvfølgelig ikke hyggelig det vet jeg da jeg selv har hatt rot med et par nettbutikker, og ingenting er mer irriterende enn å vente. Jepp. Er "greit" at de roter litt, men at dem ikke svarer på mailene mine, også kalt kundeservice , irriterer meg mye! Og at de sier de skal ordne opp i sakene, men at de ikke gjør det likevel.... Eller, er jo ikke JEG som skal ha varene, men fordet liksom! Men håper på at alt kommer etter påske! Btw, hvorfor er ikke netconnection med i webshop-guiden på hardware sin side? Jeg vil gjerne skrive en fin erfaring om dem der..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg