Gå til innhold

Netconnection


Anbefalte innlegg

Er Netconnection i det hele tatt en seriøs bedrift?

 

1. De har ikke noe "konto"-sider på siden.

 

2. De har ikke sendt meg noe som helst bekreftelse på at jeg har bestilt etter 2 dager.

 

Synes det her blir for dumt jeg, sendte de mail igår for å få bekfreftet at jeg hadde bestilt, men neida, ingen svarte..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har ikke et slikt kontosystem, men jeg bruker å få mail fra dem og varene har iallefall kommet uansett. Hadde nettop et tillfelle der jeg knakk et feste på min Mazee kjøleblokk og sendte dem en mail den 22.3 den 23 ,3 fikk jeg svar om at de hadde kontaktet fabrikken i USA og jeg ville få ny del gratis, den 30, 3 var delen hjemme hos meg direktesendt fra USA. Går neppe ann å klage på en slik service :thumbup:

Så for meg har netconnection fremmstått som et meget bra firma.

Lenke til kommentar

Har aldri fatt ordre bekreftelse naar jeg bestilte derfra. Dem svarte heller ikke paa mail. Du maa bare regne med at det tar laang tid f0r du faar svar paa mail fra netconnection hvis de i det hele tatt svarer da, som de ofte ikke gj0r. :thumbdown:

 

Skulle bestille tygon slanger og vanntank. Det tok en uke f0r de svarte. Og en uke til og funne ut at de ikke hadde tygon slanger paa lager. Saa satt og venta i 2 uker til jeg avbestilte hele greia.

 

De har kanskje skjerpet seg, men jeg sier nei takk til slik service igjen

Endret av FrenChie
Lenke til kommentar

Hei jeg bestilte meg vannkjøling der på nyttårsaften,varene komme etter svært kort tid.

 

Etter ca 12 dager returnerte jeg NB kjøleren da denne lakk i ene gjengepartiet.

 

Så gjikk det svært lang tid,og jeg hørte ikke noe(nå er jeg en ganske tolmodig mann)så etter 2 mnd sende jeg en mail og lurte på tingenes tilstand.Etter 1 time kom svar mailen om at varen var funnet defekt,så de lurte på om jeg skulle ha erstatning for vare,eller penger.Jeg skrev rett etterpå at jeg ønsket en ny kjøler.Så gjikk det kansje en halvtime så var ordrebekreftelsen i mailboksen,og kjøleren ble sendt samme dag.

 

Kan kje klage på slikt,det var helt supert!

 

Nå skulle de jo sendt resultatet av testinga til meg tidligere,men jeg kan liksom ikke starte ww3 pga det!

 

Min erfaring er ivertfall posetiv,jeg tror mangen bommer med holdning og tone når de snakker med web shoppene!

 

Husk det neste gang! ;)

Lenke til kommentar
guttorm skrev  "jeg tror mangen bommer med holdning og tone når de snakker med web shoppene!

 

Jepp , helt enig der, høflighet og saklighet er en selvfølge . for som du roper i skogen får du svar :cool:

Hei :)

 

Jeg er så hjertens enig med guttorm og snekkern!! Uten å måtte smiske eller legge seg flat er det UTROLIG hvor mye god service og kjappe enkle løsninger som fins hvis man henvender seg til andre med god tone :thumbs:

Lenke til kommentar

UF, uf , blir litt lei av folk som har funnet en negativ ting om en webshop og har bestemt seg for at dette skal henge med for evig og alltid :wow:

Det virker som om enkelte tror de er så forbasket feilfrie og dermed har retten til å rakke ned på andre ukritisk.

Om en bedrift eller en person har gjordt en tabbe så får de jo betale for den og da mener jeg en slik sak bør legges død.

Det blir jo det samme som om du hadde kjørt for fort og mista lappen, når straffen var sonet skulle du da ikke ha mulighet til å starte på nytt igjen , :roll:

Gid dere hadde vært så perfekte som det dere utgir dere for :innocent:

Lenke til kommentar

eh, snekker'n: gjøre EN tabbe. har du lest hele threaden? (med alle dens lenker) Er forskjell mellom å "gjøre en tabbe" og faktisk gjenta den utallige ganger for å så blånekte inntil bevisene står HELT svart på hvitt foran gapet på en. Og når den tabben som blir begått utallige ganger består i å svindle kundene sine skulle de ikke hatt lov til å drive butikk. er forskjell på mennesker som er uheldig en gang og gjennomsyret uærlige folk som det netconnection folka har vist de er i den saken.

 

en annen ting er at den tråden faktisk er så jææææææævlig underholdende at det nesten er bra det skjedde :laugh:

 

netconnection hadde flust med muligheter til å vedgå seg feilen, men som de parasittene de er drev de bare og løy enda verre og latterliggjorde påstander om at de faktisk hadde gjort dette.

 

Og ja jeg mente: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=12741 Nytes forøvrig fortrinnsvis med en kald cola/øl og en pose M :green:

Lenke til kommentar

Joda jeg har lest tråden og jeg unnskylder dem heller ikke , men derifra til å trekke dette frem hver bidige gang navnet deres nevnes synest jeg er drøyt.

Skulle den praksisen føres overfor alle ble det temmelig mange slike både her på forumet og andre steder .

Derfor prøvde jeg og med et eksempel i sted.

Selv hadde jeg en temmelig stor sak med Komplett for et år eller to siden, denne gikk forøvrig delvis her på forumet og endte som internsak hos Komplett der sjefen selv måtte gripe inn , men denne saken er opp og avgjordt og det ville dermed være dårlig av meg å trekke denne frem hvær gang komplett ble nevnt .

De gjorde en feil da , men det vil vel ikke si de er en dårlig og useriøs bedrift av den grunn

Lenke til kommentar
De gjorde en feil da , men det vil vel ikke si de er en dårlig og useriøs bedrift av den grunn

Useriøs ? EN feil ?

 

Vel, kjenner flere som har bestilt derifra (har ikke turt selv), og de har ALLE hatt samme problem som trådstarter :

- Ingen ordre bekreftelse

- ingen svar på mail

 

Selv om du har gode erfaringer med dem, (du har sikkert brukt mye penger der, og gir dem god omtale), så er det folk i bøtter og spann som får problemer med dem.

 

Jeg vil heller anbefale folk å ta kontakt med produsent, og importere selv, det blir mye billigere (netconn = dyrt), og det går mye fortere (untatt for snekker'n :-) )

Lenke til kommentar
De gjorde en feil da , men det vil vel ikke si de er en dårlig og useriøs bedrift av den grunn

Useriøs ? EN feil ?

 

Vel, kjenner flere som har bestilt derifra (har ikke turt selv), og de har ALLE hatt samme problem som trådstarter :

- Ingen ordre bekreftelse

- ingen svar på mail

 

Selv om du har gode erfaringer med dem, (du har sikkert brukt mye penger der, og gir dem god omtale), så er det folk i bøtter og spann som får problemer med dem.

 

Jeg vil heller anbefale folk å ta kontakt med produsent, og importere selv, det blir mye billigere (netconn = dyrt), og det går mye fortere (untatt for snekker'n :-) )

Selvfølgelig kjenner du bare folk med dårlig erfaring , det skulle vel bare mangle da noe annet ville passe dårlig inn her. Nei jeg har ikke lagt inn masse penger der , faktisk ganske lite sammenlignet med på andre webshopper, men jeg har alikevel fått topp service som også flere andre i denne tråden har fått.

Og om vi kun skal handle hos webshopper der ikke en eller annen kunde har vært missfornøyd, vil du da være så snill å vise meg den butikken :wow::wow:

Nei saken her er at enkelte butikker skal for en hvær pris henges ut menst andre er det totalforbud mot å kritisere.

Lenke til kommentar

Enkelte er visst heldige / uheldige.

 

Det virker som om det er gjengangere som er begge deler.

 

Vurderer å bytte cpu blokk snart, så da får vi se hvordan det går.

 

EDIT :

Snekker'n : Jeg står ikke tilbake for å kaste dritt til hvilken som helst webshop :-)

Som sagt, skal ha ny cpu blokk snart, og tenkte å bestille fra netconn, så vi får se hvordan det går. Er villig til å gi dem en - 1 sjanse til å vise hva de kan

Endret av ronnyaa
Lenke til kommentar

Har veldig bra erfaring med Netconnection.. bare tilbakemelding og fikk det jeg skulle. De er dermot ikke best/flinke nok til å gi tilbakemelding på hvor langt ting har kommet, leveringstid etc.....

 

Dette er butikken en handler i om en finner gode tilbud eller de har varer som ikke de større (microplex, komplett, mpx etc) har inne. Favoritt postene mine er de som kommer rundt 13:00 på mandagen om at de ikke har fått tilbakemeldinger på bestillinger de la inn på søndagen og snart avbestiller :) Slapp av og nyt livet istedet.

Lenke til kommentar
Enkelte er visst heldige / uheldige.

 

Det virker som om det er gjengangere som er begge deler.

 

Vurderer å bytte cpu blokk snart, så da får vi se hvordan det går.

Selvfølgelig kan du være uheldig, det har jeg og vært , men om jeg feks bestilte en del hos feks mpx og det ble bare rot og tull, ville dette være grunnlag for å dømme dem nord og ned å fraråde andre til å handle der?? Neppe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...