erot71 Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Hei Jeg har to kasser en aopen 250w og en annen, husker ikke merke, med 300w. Jeg har følgende i PC-en: cpu 1,4 ghz 266bus, hovedkort abitkt7a, cdrom, cd-brenner, to harddisker, gefoce2 skjermkort, tvkort, nettverkskort, isdn-kort, soundblaster live. Bør jeg bruken den med 300w ? Vifta til strømmen bråker så...!!! Eller kan jeg forts. bruke den på 250w ? Den er lite roligere.. Hilsen tore Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Jeg ville brukt 300W. Hvis kabinettet er gammelt (les: utgått garanti), kan du jo prøve å sette på en regulator på vifta (litt mye arbeid). Men for all del; så lenge du ikke bruker voodoo5 og svære kabinettvifter bør det gå med 250W også. Du kan jo prøve og se. Det verste som kan skje er en ustabil maskin, og da er det bare å bytte :/ Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 30. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2001 ja, kanskje jeg skal prøve med 250w, blir litt sprø av vifta som suser og går. Begge kassene er under året... Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Bruk 300W PSUen og bytt til viften som står i 250W PSUen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå