TrygveK Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Heisann, Jeg søker etter en Klan å spilel BF 1942 sammen med. Jeg ønsker å spille med en gruppe folk som er villige til å samarbeide og ha det morro sammen. Jeg har maskin (ny!) og utstyr (Mic etc.) til å følge med i raskt spill - men ternger nok litt mer erfaring før jeg blir en krigshelt :-) Uansett, hadde satt stor pris på om dere la igjen noen ord her eller evtl. sendte med en PM. Ha en fortsatt god dag :-) TrygveK Lenke til kommentar
kasol Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 BFV er ett bra spill Vi søker rekrutter ! Se annonse. Steiner Lenke til kommentar
Brynjard Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hei TrygveK! NVW søker Battlefield 1942 spiller som også kan spille Desert Combat. Ikke fortvil. Infanteri i DC er 99% likt som i BF. DC er en modifikasjon til BF. www.DesertCombat.com Her er en liten kort presentasjon av oss: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=226739 Ellers skriver du at du må ha mer erfaring for å bli en krigshelt. Vi i NVW setter personlighet forran skills. Dvs, om du ikke er verdensmester, gjør ikke det noe så lenge du er en hygglig kar som har sansen for sammarbeid og taktisk spilling. Tips og triks i tillegg til det du finner på battlefield.no vil du også kunne få av oss(NVW privat forum). Lurer du på noe mer kan du maile meg på [email protected] eller poste en post i forumet vårt (www.nvwclan.com) Mvh Brynjard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå