Tfosheim Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Nye nForce-drivere NVIDIA har sluppet to nye betadrivere på nettsidene sine - og bryter tilsynelatende med UDP-prinsippet ved kun å legge ut drivere for audio og IDE. NVIDIA-eiere har mye å glede seg over, beta til tross. Les artikkelen her Lenke til kommentar
brillan Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Flott! Er det trykt og bruke beta driverne? Lenke til kommentar
MainMan Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 kontrolpanalet? skulle det være kontrolpenalet kanskje? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 kontrolpanalet? skulle det være kontrolpenalet kanskje? Kom ikke her og si at du ikke forsto setningen Men sant nok, korrektur lesning er desverre noe man må vende seg til når man skriver artikler. Håper da Artikkel forfatter setter pris på "hjelpen" da... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Så , hva synes der ? Noen som har merket noen forskjell i for eksempel 3dmark2001 elns ? Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Denne var dårlig. nå spraker lyden vis jeg setter den på fullt i mediaplayeren, pluss att man ikke har den Equlinzern. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Vel, ide driverne virker bra... Kanskje det bare er en ønske tanke fra meg, men det ser nesten ut til å gå mye raskere på Ide diskene mine. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 *Mumler noe om hardwarestøtte for flere lydkanaler i Linux...* Lenke til kommentar
Nobu Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Så skuffende å se praksis vs teori. Har ikke installert lyddriveren og vet ærlig talt ikke om jeg skal heller. Mangel på equalizer høres ikke videre bra ut. Liker den jeg. Får liv i det stusselige surroundanlegget mitt. Og MER crackling? Uten å spille? O_o PS: Har ikke testet ytelsesforskjell, kan bare håpe på det dette går kjappere. Noen som faktisk gidder å teste og poste? Endret 2. april 2004 av Nobu Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Mangel på equalizer høres ikke videre bra ut. Liker den jeg. Får liv i det stusselige surroundanlegget mitt. Og MER crackling? Uten å spille? O_o Equalizer er på plass det Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 hvor er Equalizer`en? ser bare Bass-Mellomtone-Diskant jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå