WeeR Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Heisann! Holder på å lage ett image som jeg kan ghoste ut til flere maskiner. Problemet er at jeg får ikke fjernet brukeren som jeg har gjort dette med. Når maskinen blir startet første gang, skriver man inn brukernavn og serial osv osv.. Men når man starter opp på nytt da får man 2 brukerkontoer å velge mellom.. Jeg vil at kun den som ble opprettet ved første oppstart etter sysprep var kjørt skal være synlig.. noen som vet hvordan dette gjøres? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Vil tro at dersom du logger deg inn på "Image"-maskinen som Administrator og sletter kontoene som er opprettet vil fikse det. Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Har du prøvd å lage et image av en pc med kun administrator bruker på? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Greia er den at jeg vil ikke at administrator skal komme opp heller.. Jeg har fått det til med å bruke regedit til å hide usern fra velkomstskjermen. Lenke til kommentar
majtang Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Dette kan du ordne med å gå i kontrollpanelet \ administrative verktøy \ lokal sikkerhetspolicy \ sikkerhetsalternativer. Der finner du et valg for og ikke vise siste brukte påloggingsnavn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå