Ni kon Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 noen som vet noe om prisantydning på denne juvelen?? Lenke til kommentar
int20h Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 NV40 bilder og video Nvidia har lagt ut bilder og video som ble rendret på selskapets kommende toppmodell, NV40. Det ser absolutt ut som om ATI R420 får en verdig konkurrent. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 ser ut som de allerede kommer til og bruke Vertex Shader 3.0 på nv 40.. men tror ikke dette kommer til og støtte noe spill ennå. blir sikkert ca 5000.- for nv 40. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 5000,-? Blir kansje litt dyrt... Lurer på om det kommer en økonomiutgave av kortet Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 håper virkelig nvidia har slått på stortromma nå! Konkurranse vil vi ha Lenke til kommentar
Ikon Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 <br />Nvidia har lagt ut bilder og video som ble rendret på selskapets kommende toppmodell, NV40. Det ser absolutt ut som om ATI R420 får en verdig konkurrent.<br /><br /><a href="http://hardware.no/art.php?artikkelid=6595">Les artikkelen her Bare for å si ifra. Videoene er temmelig tekniske og lite verdt å se på for vanlige folk. Har du litt peil på programmering og problematikker i forhold til 3d effekt programmering og game engine programmering så er det interresant. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hmm, må man selge XTèn du bytter jo oftere hardware enn andre bytter underbukser tviler ikke at du kommer til og prøve nv 40 Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Tipper rundt 5 .500 til å begynne med, og så senere når alle de forskjellige merkene kommer så kanskje det synker til litt over 4 Lurer på om det blir noe særlig ytelseshopp fra toppmodellene nå. Jeg synes ytelsesøkningene pleier være ganske så beskjedne. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jamen så elendig kvalitet på vidoene de har lagt ut da! Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jamen så elendig kvalitet på vidoene de har lagt ut da! Helt enig! Lenke til kommentar
3dRacer Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Er det noen som vet hvordan ytelsen skal være i proffe applikasjoner feks. 3dstudio 6? Det var noen på cgtalk forumet som mendte at den skulle være bedre enn Quadro 3000 fx, noen som har peil her? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Da tror jeg XT'en må byttes ut ja Lenke til kommentar
Ikon Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jamen så elendig kvalitet på vidoene de har lagt ut da! Poenget med videoene er ikke hvor fancy effektene ser ut, men hvordan de har løst diverse problematikk i forhold til 3dengines... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Ser fin fint ut dette... Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hmm, må man selge XTèn Du får sende meg en pm når den tid kommer da Snekkern Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hmm, må man selge XTèn Du får sende meg en pm når den tid kommer da Snekkern ser det er 3 stk som skal selge 9800 xt på bruktmarked her på forumet Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hmm, må man selge XTèn Du får sende meg en pm når den tid kommer da Snekkern ser det er 3 stk som skal selge 9800 xt på bruktmarked her på forumet Takk for tipset (hadde glemt det). Er fristende og vente på disse nye kortene men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå