Gå til innhold

Far cry error

Anbefalte innlegg

Hei..

postet i spill forumet, men så ga de meg lnken til dette.. har kikket igjenom forumet her om å finne svaret på mitt problem, men fant ikke..

så, når jeg skal starte opp farcry så får jeg denne erroren:

CD/DVD emulation software has been detected. please disable all CD/DVD emulation software and re-start the game

Hva skal jeg gjøre får å bli kvitt den ?

-Takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Avinstaller/deaktiver programvare som f.eks. Daemon Tools, Clone DVD/CD osv. Grunnen til at du får den feilen er at installasjonen detekter om du har programmer som kan emulere en falsk cd/dvd-rom...

Ohh. det e dritt!

Så ærlige brukere som kjøper spillet får smekk på fingrene for å ha "feil" programvare installert på PC-en sin, mens uærlige brukere som henter ned en cracket versjon (der denne sjekken helt sikkert er fjernet), kan installere og spille uten problemer? Ganske håpløs og frekk måte å beskytte programvaren sin på, og virker nesten mot sin hensikt.

Lenke til kommentar
Avinstaller/deaktiver programvare som f.eks. Daemon Tools, Clone DVD/CD osv. Grunnen til at du får den feilen er at installasjonen detekter om du har programmer som kan emulere en falsk cd/dvd-rom...

Haha, om dette er tilfellet må jeg nesten le, så gjennomført tåpelig, dette affiserer jo ikke de som har en "uoffisiell" versjon i det hele tatt, bare de som har orginalen.

AtW

Lenke til kommentar

Hvordan du skal få bort problemet hvis du kjører Alchohol eller Clone på pcn:

If Alcohol 120% is on the machine:

- Start Alcohol and go to the Emulation Options.

- Select ?Emulation? from the options tree. Uncheck the ?Ignore Media Types? box to turn off the media type emulation.

- Select ?Extra Emulation? from the options tree. Uncheck the ?BAD Sectors Emulation? to turn off this type of emulation, exit Alcohol 120% and restart the game.

If CloneCD is on the machine:

Look on your task bar at the bottom right of your screen (next to the clock). Locate the CloneCD tray icon, which can be a picture of two CD-ROMs or of a sheep's head. Right Click on the icon and make sure "Hide CD-R media" is un-ticked. Restart the game application.

Sitert fra her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...