Toset Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Jeg skal kjøpe ny PSU, og lurer på hvilken som er best, til en normal pris. Jeg har en CPU-vifte som bråker endel, men vil ikke ha en bråkete PSU fordi. Har sett litt på Enermax Silent-serien, men fant også en Aashima 350W med 2 vifter. Denne var nesten halv pris av Enermax sine. Noen erfaringer? Jeg har nå en Chieftac 340W, men denne er døden nær. Trenger ikke mer enn 350W.. Lenke til kommentar
Zorro Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Enermax er en god PSU og velger du den som en kan justerer rotasjonshastigheten på vifta med får du en MEGET stillegående PSU. Aashima er ok den også, men den gir ikke helt exakte spenninger, og mener den støyer noe også... Kort & godt: du får hva du betaler for i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Enermax er alltid en sikker vei å gå. Aashima holder du deg langt borte fra. Hadde den 350 Wattern dems en gang i tida. Bråker faktisk no inni hælv***e! Det er ikke det at de to viftene gåt på en utroli rpm som gjør det heller. Det er rett og slett kvaliteten på viften. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 eg har inwin, ingen probelem med den untatt at det er så enormt lange kabler, bruktbart støynivå har ein pc med aashima psu den bråker ein del meir og så har noen ledningen detter ut av kontaktene trur det kan lønne seg å bruke litt peng på ein psu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå