faumachine Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hei! Jeg har Chess abonement og C62 telefon. Jeg får sendt MMS til venner, men når de sender til meg får jeg meldingen, beskjed om at telefonen kobler opp, men så kommer det en beskjed om at meldingen ikke kan hentes. Hva er galt? Bor i Oslo. mvh Faumachine Lenke til kommentar
tbone Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Sjekk først om minnet er fullt...Kan kanskje høres teit ut, men prøv også å slå av telefonen, ta ut batteriet, sette inn batteriet og slå på telefonen igjen. Funker i mange tilfeller Lenke til kommentar
faumachine Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Sjekk først om minnet er fullt...Kan kanskje høres teit ut, men prøv også å slå av telefonen, ta ut batteriet, sette inn batteriet og slå på telefonen igjen. Funker i mange tilfeller Denne verden er rar! Det funket med å slå av telefonen og slå den på igjen Takk! Lenke til kommentar
tbone Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Det er vel egenlig det første som bør prøves hvis det er ett eller annet problem med en telefon. Lenke til kommentar
navyboy Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) slett denne Endret 3. april 2004 av navyboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå