Gå til innhold

Gode, godt betalte jobber....

Anbefalte innlegg

Hva slags jobber kan en finne seg når en er 15, bortsett fra jobb som avisbud/reklamebud? Leter etter for en kompis som trenger en jobb med rimelig betalt lønn. Jobben må være i Oslo. Ellers har han ikke noen særlige krav for hva slags jobber han må ta osv.

Noen som har linker til noen sider der det annonseres for jobber til en 15åring? Går eventult greit med alderen 16 også, men HELST 15.

Takker

D.G

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Posten feks.

Er ikke sikker på om de slipper til 15-åringer i luka.

Men sortere post tror jeg skal gå greit.

Begynne på et postkontor med å sortere og pakke avgående post og senere jobbe i luka og evt. lørdagsvakter.

Grei jobb og relativt godt betalt.

Litt "ukjent" del av posten er bedriftssenterne. Litt andre arbeidsoppgaver og kan til og med være litt artig.

Er en oversikt på Postens nettsider over hvor de ligger.

Lenke til kommentar

Jobb som jorbærselger, snakker av erfaring se.. :cool: Timelønna er vel kanskje ikke no å skryte av.. Men hvis man regner med alt svinn man kan bedrive så er det en greit betalt jobb... Man kan øke prisen på bæra, man kan ta litt i lomma og mye annet... :thumbs:

Lenke til kommentar

hva med rimi/rema/prix/whaddevah? jobb som lager-gutt?

Jo... du kan også søke hos tusenfryd, jeg fikk jobb der når jeg var 15, men nå har opplæringa begynt tror jeg... Hvis du søker nå, kan det hende du får jobb... det er dårlig betalt, men det kryr av jenter der... som ekstra betaling... flott sjekkested...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...