kinemiri Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hei! Jeg har akkurat bygd en PC med AMD Athlon XP 2800+ Barton... Men jeg begynner å lure på om dette ikke er en Barton (som jeg har betalt for). Hvordan finner jeg ut om det er det? Kan noen hjelpe meg? Jeg har sett av noen bilder på nettet at de som er Barton er brune, mens de som ikke er barton er grønne. Min er grønn! Takk for hjelpen! Mvh kinemiri Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Kan egentlig se det enkelt og greit på cpuen. Er kjernen avlang, er det barton, er den firkantet er det thoroughbred. Er du fremdeles usikker, så søk og last ned et program som heter AIDA32, dette finner ut hva slags CPU du har. Lenke til kommentar
kinemiri Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Det var Barton! Tusen takk for hjelpen... må passe på så en ikke blir lurt Mvh kinemiri Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Barton og Throughbreed er ganske like, ta en titt på disse bildene di kan kanskje hjelpe deg : http://www.logan.eclipse.co.uk/unlocking_t...s_&_bartons.htm Ps: Du kan også lese på steppingen (skriv ned det nummeret) hvilken model du har, skal se om jeg finner en id side... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Prosessor ID produkt nummer står på den- Barton xp2800= AXDA 2800 D K V 4 D Det som viser at det er 2800xp Barton i OPN koden: 2800 =xp2800 D(pin grid = OPGA) K(volt 1,65) V(max die temp=85C) 4=512Kb L2 cache D=System buss ,333mhz Du kan også bruke , Sandra, aida32, cpu-z kikke på L2 cache størrelsen (512k = Barton) ............... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå