Gå til innhold

Angående politikk og religion-delen

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp lest en god del av postene der inne, og nesten samtlige av postene inneholder elementer som er stikk i strid mot både forum-reglene, og ikke minst støtende mot andre mennesker.

Jeg oppfordrerer herved forum-styret til å legge ned nye og strengere retningslinjer for denne delen. Jeg overdriver ikke når jeg skriver at samtlige diskusjoner inneholder spam, chat, avsporing, offtopic and the list goes on....

Det er umulig å starte en skikkelig debatt uten visse uroelementer som burde ha vært luket ut av forumet for lenge siden kommer å slenger ut noen idiotiske påstander som setter debatt-temaet i andre rekke

Forslag til nye regler :

- Samtlige påstander skal begrunnes med faktaopplysninger

- Avsporing i tråd gir automatisk x % advarsel

- Generalisering brukt i støtende sammenhenger skal forbys

- Ydmyk-delen av reglementet bør framheves. Man må respektere at andre mener det samme, og man må innse når man feiler. Samme gjelder høflig-delen

Jeg får nesten magesår av å lese innleggene, og grunnen til at jeg leser innleggene er at 70% av de som poster innlegg vet hvordan de skal forholde seg til andre som mener andre ting, og mange svært gode og saklige argumenter blir lagt fram på svært gode måter. Disse forslagene som jeg har lagt frem vil ikke skade/hindre "gode" brukere, men vil luke ut de dårlige (slik som prikksystemet gjør for bilister)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når vi får rapporter om ting og tang så sjekker vi det da, et par personer har gått ut og brutt ganske mange retningslinjer og et par har blitt permbannet. Om vi har skrevet noe om det der er en annen ting ;)

I mine øyne virker det som at forumet går bra a.t.m

og nå er det ingen rapporteringer fra P & R inne hos oss.

Finner du noen uro-elementer så rapporter det slik at vi kan luke det ut.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...