EA Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hallo folkens.Har holdt på med et casemod prosjekt en stund nå, og nå er den endelig ferdig. Tenkte jeg skulle poste ut en link til hjemmesida hvor casen kan beskues. Ble ganske fornøyd med resultatet selv, og det at casen ser enda bedre ut i real-life skader heller ikke. http://home.online.no/~eiaspelu/casemodnor.cfm Lenke til kommentar
Luv Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jævlig rått, men likte best den oransje døra... Men resultatet var jo konge! -Litt synd om psu vifta? Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Snyggt! ... men sitter inte fläkten i botten uppockner? Den verkar dra ut luft i stället för att blåsa in kall luft. /Olle Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 det ble ganske bra, men du, KABELSAMLERE, få rydda opp i det syke rotet ditt Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 det ble ganske bra, men hvofor byttet du fragene? det var driiiiit fett med den oransje døren, og oransje, svart og industrial look, deiilig Lenke til kommentar
EA Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Har snudd vifta på Psu`en 180*, slik at den suger luft inn i steden for å blåse luften ut. Så drar 120mm vifta i toppen den oppvarmede lufta ut. Da får også psu`en kald luft fra utsiden og så blir den kalde lufta blåst direkte over komponentene. Kan jo sammenlignes med at man tar en vifte forran ansiktet og lar den blåse luft bort fra ansiktet, da er kjøle effekten minimal. Men snur man derimot viften 180* og lar den blåse rett mot ansiktet, da er effekten en helt annen.Dette var grunnlaget for den "utenom det vanlige" montasjen, folkens. Metallplaten begrenser forsåvidt også lufttilgangen minimalt, så er det sagt. At jeg byttet farge på kabinettet kom av at jeg ble d.... lei utseende på kassa rett og slett, bare måtte ha en ny look. Tenkte da at jeg skulle gå for det stikk motsatte av det gml, altså et "freak show" av et kabinett. Det nye utseende må sies å falle i kategorien "elsk det eller hat det" ingen tvil på det. Kabelsamlere er på vei,er skjønt enig i at det ser litt "texas" ut bak psu`en Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Det var helt grusom skrift på den siden din. Måtte zoome 160% for å kunne lese teksten Endret 3. april 2004 av Yngvejos Lenke til kommentar
EA Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Merkelig. Du er den første som påpeker dette.Regner med at du mener at skriften var for liten og at du måtte zoome inn 160% for å kunne lese den. Har sjekket siden på de fleste skjerm størrelser, i mange forskjellige oppløsninger. Og visst det var noe å påpeke, så var det at noen systemer viste skriften for stor i forhold til mitt eget. Men det kan jo også være det at du trenger briller mister, eller at du må øke styrken på de du bruker fra før av... Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Stilig. Men du burde virkelig sette et filter forran viften i bunn, for slik som den står nå fungerer den som en støvsuger. Og vi liker ikke støv i maskinen, gjør vi vel? Lenke til kommentar
EA Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Neida. Har ikke koblet viften til enda.Holder for tiden på med et custom viftegrill/deksel som jeg skal ha i bunnen på kabinettet.Så inntil da får den "pene" siden på viften være synlig og den blir selvsagt snudd i riktig retning når jeg skal montere viftegrillen/dekslet Lenke til kommentar
klikko Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 jævli fett kabinett bare lurte på så på et bilde av baksiden av kassa, så så jeg på psuet, den har en plate som dekker nesten hele vifta... er ikke det litt dumt? og den ideen med å snu viftene virka ganske smart men blir det ikke litt dårlig sug med den plate foran? Lenke til kommentar
EA Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Har lagt ut et nytt bilde på hjemmesida som viser avstanden mellom psu og metall platen.Som dere sikkert vil se da er at den avstanden burde være tilstrekkelig for rikelig lufttilgang. Takker uansett for alle synspunkter og tips folkens Direktelink til bilde http://home.online.no/~eiaspelu/artimages/106_0614-ns.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå