Øsse Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Det har kommet ut en fix for å bruke ATA-100 på windows 200 for lenge siden. men jeg finner den ikke på norsk. Er det noen andre som har den? eventuelt en annen løsning på problemet? Lenke til kommentar
Bluesix Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 instaler Service Pack 2 så får du ATA100 støtte Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 Kødder du???+ JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.no Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 6. april 2002 Forfatter Del Skrevet 6. april 2002 Svar da!! Funker det også med norsk Win2000?? Den fixen kan lastes den individuelt på engelsk men ikke på norsk! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Har du prøvd å innstallere den engelske fixen da? Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 7. april 2002 Forfatter Del Skrevet 7. april 2002 Feil språk på operativsystemet... Jeg har da enda ikke prøvd SP2 da, har ISDN vettu, gidd ikke. Det kan være fixen ligger der, bare at de ikke har ligget ned ut indiividuelt på norsk. Får laste den ned når jeg har tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå