Prelude Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 du trenger faktisk ikke mer enn selve zip pakken med prime95 som er her: http://mersenne.org/gimps/p95v238.zip uansett, lykke til videre med å drepe støyen fra maskinen Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Fikk error nesten med en gang når vcore var på 1,500. Stabil i en time ved 1,550. Skal prøve 1,525 i morgen. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 jepp, da hadde du nok hatt litt for lite volt. det er det som er så fint med prime95, den reagerer med en eneste gang, selv på de minste forstyrrelser, og er derfor perfekt til å finne 'the sweet spot' når man klokker eller volter maskinen. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Klarer du ikke sove i litt støy da? Min pc bråker som et uvær, og jeg klarer fint å såve i det. 4 disker fra western og maxtor på div størelser. Bråker en del. 3x 120mm vifter på full guffe. Pumpe som bråker, har kommet noe luft i der den roterer, gidder ikke ordne det. PSU som bråker no værre. Når jeg er på lan med kamerater så høres det når jeg skrur på min pc, den overdøver dems. Det går fint an å sove i støy, det er det jeg vil fram til. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Ja, men susing når man sover fører til at man sover dårligere, og over tid fører det til konsentrasjonsproblemer. Derimot er det behagelig med lite støy når man jobber med noe over lengre tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå