Gå til innhold

750UZ eller Exilim P600?

Anbefalte innlegg

Jeg vingler frem og tilbake på hva jeg skal kjøpe av de ovennevnte, i tillegg til at jeg snuser på Z40.

Noen som har testet/jobber i butikk som kan komme med anbefalinger. Jeg har ikke fått sett de kameraene jeg vil i de butikker jeg har vært i. Noen har heller ikke batteri å tilby når man prøver.....

Kan de som har 750 si noe om størrelsen. Er den stor å dra med på f.eks. ski/fjelltur????

Jeg er på jakt etter kamera som er i øvre amatør-skikte, og som kan by på litt utfordringer, men allikevel sikre gode bilder ved ferdige program. Har hatt Nikon F50 speilrefleks med 28-200mm linse, og var veldig fornøyd med zoomen her, og lurer derfor på om jeg nå bør kjøpe 10xzoom istedenfor 3-4xzoom for at jeg skal bli fornøyd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

C750 er litt for tungt til å ha i brystlomma på anorakken i påska, men du kan f.eks. ha det i en kameraveske festet rundt hofta (i et drikkebelte eller hoftebeltet på sekken). Da er kameraet lett tilgjengelig. Kameraet er ihvertfall mye mindre og lettere enn speilreflekskameraet ditt.. :)

Endret av anderfo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...