Nancy Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg vingler frem og tilbake på hva jeg skal kjøpe av de ovennevnte, i tillegg til at jeg snuser på Z40. Noen som har testet/jobber i butikk som kan komme med anbefalinger. Jeg har ikke fått sett de kameraene jeg vil i de butikker jeg har vært i. Noen har heller ikke batteri å tilby når man prøver..... Kan de som har 750 si noe om størrelsen. Er den stor å dra med på f.eks. ski/fjelltur???? Jeg er på jakt etter kamera som er i øvre amatør-skikte, og som kan by på litt utfordringer, men allikevel sikre gode bilder ved ferdige program. Har hatt Nikon F50 speilrefleks med 28-200mm linse, og var veldig fornøyd med zoomen her, og lurer derfor på om jeg nå bør kjøpe 10xzoom istedenfor 3-4xzoom for at jeg skal bli fornøyd. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) C750 er litt for tungt til å ha i brystlomma på anorakken i påska, men du kan f.eks. ha det i en kameraveske festet rundt hofta (i et drikkebelte eller hoftebeltet på sekken). Da er kameraet lett tilgjengelig. Kameraet er ihvertfall mye mindre og lettere enn speilreflekskameraet ditt.. Endret 1. april 2004 av anderfo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå