SupremeX Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Ok, trenger å vite hvilke land i Europa som er de 10. største i innbyggertall OG hvilke land i europa som er de 10. største i areal. Trenger svar fort, finner ikke dette noe sted. Endret 1. april 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 10. Største innbyggertall: Ouagadougou 10. Største areal: Nepal Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 haltan, du har misforstått. Jeg mente hvilke 10 land i europa som er størst, ikke det tiende største landet Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 haltan, du har misforstått. Jeg mente hvilke 10 land i europa som er størst, ikke det tiende største landet Tror ikke du skjønner at HalTan spøkte med deg! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 (endret) haltan, du har misforstått. Jeg mente hvilke 10 land i europa som er størst, ikke det tiende største landet Tror ikke du skjønner at HalTan spøkte med deg! sant nok HalTan, din kjeltring!!! Endret 1. april 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå