Blax Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hver gang jeg spiller cs så kommer dette opp:AppName: czero.exe AppVer: 1.0.0.0 ModName: unknown ModVer: 0.0.0.0 Offset: 694fa1a0 Jeg må da lukke spillet,noen som vet WHY dette kommer opp?? plz help Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 AppName: czero.exe Stussa litt på den, kan det har noe med CZ å gjøre? Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Ser ut til at det nye CS ikke er bestekompis med datamaskinen din, kan hende du trenger en oppdateringsrunde på driverfronten, det kan også hende at det er en av RAM brikkene dine som har tatt kvelden. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Ja,jeg tror ikke maskina e i helt toppform..Skal kjøpe en helt ny en om 1mnd`s tid da:) Det blir coolt PS: Det står att denne filen: C:\DOCUME~1\ANDERS~1\LOKALE~1\Temp\WER9.tmp.dir00\appcompat.txt Er i feilrapporten Endret 2. april 2004 av Blax Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Klokk ned eller prøv nye drivere ja. Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Problemet med appcompat er et av de største irritasjonsmomentene jeg har vært borti. Stopper avspilling av DVD'er, brenning, spill klikker osv.... Se her: http://www.newbie.org/help/messages/9670.html Endret 27. april 2004 av Trigger-Happy Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 CSposter skal i CSforumet. Det er derfor det er her. Flyttes Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Dette er et mye større problem enn hva CS noen gang kan skape Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg har det samme problemet med CS 1.6 Jeg har formatert, oppdatert drivere, reinstallert Steam et par - 15 ganger osv... Feilmeldinga jeg får opp refererer til hl.exe og en nvoglt.dll- fil Den fila har vel med opengl å gjøre, men jeg har jo oppdatert til nyeste driver Noen som har en løsning på det problemet? har leita på allverdens forum etter svar, men det er visst ingen som vet Steam er bra når det funker, men, du, som jeg hater det når det ikke funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå