Gå til innhold

volcano i farcry

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

volcano er det mappe med den bilen, så kommer en ødelagt bro og lava renner?

Utfordring:

ha med bilen hele veien enden. altså komme dere over lavaen (det er mulig) og få bilen på veien etter all laven og fiendene.

Lenke til kommentar
volcano er det mappe med den bilen, så kommer en ødelagt bro og lava renner?

Utfordring:

ha med bilen hele veien enden. altså komme dere over lavaen (det er mulig) og få bilen på veien etter all laven og fiendene.

Det er vel dam.

Lenke til kommentar

en enda enklere måte å ta det brettet på er jo å ta med seg en kasse fra ammolageret, og sette den inn mellom dørene, sånn at de ikke lukker seg. så kan du bare lokke tjukkassene opp på toppen, og skyte dem fra andre siden av døren.

Lenke til kommentar
en enda enklere måte å ta det brettet på er jo å ta med seg en kasse fra ammolageret, og sette den inn mellom dørene, sånn at de ikke lukker seg. så kan du bare lokke tjukkassene opp på toppen, og skyte dem fra andre siden av døren.

Det har jeg også tenkt på, men er det noen kasser på ammolageret? Hvordan får du de med deg? Skyter dem bortover? Da kan man vel løpe tilbake og reloade mer ammo?

Lenke til kommentar

Det har jeg også tenkt på, men er det noen kasser på ammolageret? Hvordan får du de med deg? Skyter dem bortover? Da kan man vel løpe tilbake og reloade mer ammo?

Å det var ein god ide, men korleis du skal få bort dei kassane til dørene det er eit godt spørsmål, skyte på dei ;)

Endret av Zernick
Lenke til kommentar

Jeg tok med meg sniper og maskingeværa så tok jeg de hoppende jævelene med sniper og etter det løpte jeg og hoppa rundt og mata skudd på de store mutantene. Jeg brukte en mer ''suicide'' metode, hvis dere skjønner hva jeg mener. :laugh:

Lenke til kommentar

Hmm.. syns dette var noe av det raskere jeg har gjennomført. Etter at jeg hadde kverket de store fra helikoptere løp jeg opp til muren og inn i våpenlageret. Så løp jeg opp trappen til porten og sto der og skjøt en sånn svær en 4 ganger med rocket launcher til han døde. Satt meg i bilen, kjørte så langt jeg kunne og hoppet ut av. Så løp jeg over en tømmerstokk, skjøt to elite soldater og gikk opp til ett fyrtårn eller noe. Der snipet jeg de jeg kunne se nede i leiren. Så gikk jeg ned og inn. tror hele brettet tok 10 minutter eller så. Drepte ingen av de store mutantene nede ved lavaen men kjørte over en eller to tror jeg.

Da er det værre med den kampen mot han sjefen sjøl. Får bank kontinuerlig og klarer ikke å drepe ham uansett hvor mange raketter jeg klarer å skyte i ham .. :(

Må legge til at jeg spiller på nest letteste..

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar
Da er det værre med den kampen mot han sjefen sjøl. Får bank kontinuerlig og klarer ikke å drepe ham uansett hvor mange raketter jeg klarer å skyte i ham .. :(

Rakett våpen fungerer ikke på han. Bruk heller noe med kuler i og eventuellt granater ;)

Lenke til kommentar

Rakett våpen fungerer ikke på han. Bruk heller noe med kuler i og eventuellt granater ;)

Det funket jaggu meg det. Gikk lett å ta ham nå :p Takk skal du ha.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...