Skallbaink Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) hva er vitsen? jeg kommer meg aldri videre derifra, er det noen cheats en kan gjøre? De er jo 5 sånne fat ass rakett folk mot deg og det finnes ingen steder å gå.. dust av spill utviklerne Endret 1. april 2004 av Skallbaink Lenke til kommentar
creation Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 De Store folka med RL dauer av et par shotgun skudd i knollen Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 hva er vitsen? jeg kommer meg aldri videre derifra, er det noen cheats en kan gjøre? De er jo 5 sånne fat ass rakett folk mot deg og det finnes ingen steder å gå.. dust av spill utviklerne Jeg synes det er like morsomt hver gang, å se folk bli forbanna og sinna når det er noe de ikke får til. Da er det alltid noen andre sin feil enn dems egen. Hva med å se på dette som spillets siste utfordring? Det er faktisk ikke så veldig vanskelig om du bare utforsker omgivelsene littegrann og utnytter det til din fordel, samt er litt akrobatisk i beveglesene. Er enig i at det er ganske vanskelig, men kommer man ikke forbi med det samme ser jeg ingen vits i å dømme utviklerne, det er tross alt vi som ikke takler utfordringen de har gitt oss! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg må si at dette var et helt tragisk brett ja. Det trakk virkelig ned på spillets helhet. Det som var mest latterlig var at de idiotiske rakett-typene tilsynelatende hade uendelig med ammo. De bare sto og spammet deg i ett sett. Samtidig skulle de ha 4(eller 5?) fulltreffere med raketter før de selv gikk under. Og eksplosjons radiusen på rakettene ders var helt vanvittig. Samtidig blir man pepret av hoppe-apene som befinner seg helt på andre siden av brettet slik at man ikke kan se dem engang uten å bruke kikkert. oi oi oi Og selv nå jeg prøvde å krype ut døra klarte de på et eller annet mystisk vis å få øye på meg. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) dobbel post. Endret 2. april 2004 av Vice Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Bruk Cry Vision. Åpne døra, så ser du noen folk langt borte. Plukk alle disse med Sniperen. De er oppe på broen mener jeg på. En i hvert hjørne. Når dette er gjort tar man å bytter til belte maskingeværet. Gå frem slik at de store Rakett folka ser deg. Rygg inn igjenom døra igjen å sett deg ned på kne. Bare å vente, så kommer de opp å inn en etter en. Bare å plepre de Funket fint for meg ihvertfall. Var for lett på medium. Tror jeg tester igjen på Hard Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 hva er cryvision? det med de mostra er null prob. ta hagla og strafe unna rakketene og smekk han full med noen slugs nærme. men pass på når han slår. Lenke til kommentar
jvik Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 det der brette ER vanskelig. men ikke umulig. like før du går ned (til de rocket mutantene) er det et ammo/våpen rom der du kan samle opp med masse god saker. husk det! ta de rocket mutantene med machine gun (den som har 100 skudd i ei remse). 30 skudd i hodet gjør susen etter du har tatt dem så legg deg ned og bruk cryVision + sniper på de små irriterende folka som hopper noe så inni i he...ja du fatter. etter det blir det litt lettere. lykke til! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Satans vanskelig. Dumme meg har ikke med Sniper så jeg blir tvunget til å gå tilbake til en eldre save og hente på nytt Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Satans vanskelig. Dumme meg har ikke med Sniper så jeg blir tvunget til å gå tilbake til en eldre save og hente på nytt Nei det trenger du ikke.. det er jo et enormt våpenlager som du går forbi jo... Jeg synes og det stedet er vanskelig. Skjønner egentlig ikke hvorfor noen blir sinte, må da tåle litt motgang. Jeg har ikke klart det ennå. Syntes det var litt underholdende jeg Litt arti å prøve ut flere taktikker og teste ut AI'en litt. Skal ta i et tak og prøve å klare det når jeg kommer på hybelen igjen på spillmaskinen... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Endelig. Da var nok et genialt spill beseiret. TCi: Jeg var innom det, man glemte å ta med Sniper. Tok heller Rocket Launcher. Ikke et sjakktrekk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 hva er CryVision? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) hva er CryVision? "Nattbrillene". Les manualen Endret 2. april 2004 av TCi Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Endelig. Da var nok et genialt spill beseiret. TCi: Jeg var innom det, man glemte å ta med Sniper. Tok heller Rocket Launcher. Ikke et sjakktrekk. Fint du klarte det Du trenger da ikke gå gå til et tidligere lagringstidspunkt fordi, det er da bare å gå tilbake... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Far Cry poster skal i Far Cry forumet. Det er derfor det er her. Flyttes Lenke til kommentar
TDK Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det brettet var umenskelig vanskelig... jeg brukte 45 min på det ene irriterende brettet! jeg brukte den snipe/100skuddsmaskingevær metoden.... funka ganske bra jeg hadde 15 skudd igjen til doyle! hihi Lenke til kommentar
Lin2 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 vil nå si at dette brettet var ganske enkelt jeg men hadde vel kanskje flax med velging av våpen. var bare å bruke sniper, granater og Para'en, så gikk det ganske enkelt Lenke til kommentar
Hk.84 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) hva er vitsen? jeg kommer meg aldri videre derifra, er det noen cheats en kan gjøre? De er jo 5 sånne fat ass rakett folk mot deg og det finnes ingen steder å gå.. dust av spill utviklerne finnes en trainer til farcry her : http://www.actiontrip.com/cheats/farcry.phtml jeg måtte bruke den for å jukse på siste brett... surt tidspunkt å begynne å jukse på Endret 7. april 2004 av Hk.84 Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Bedre det enn å begynne å jukse helt i starten. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hent Machinegun og sniper i våpenlageret. Gå ut døren og ært på deg en sånn svær jævel. Så skyter du han med machinegun mens du går frem og tilbake sidelengs. Så kommer de svære en etter en. Etter du er ferdig med dem sniper du de hoppende mutantene med cryvision på. Enklere blir det ikke! Synes der du startet med en buggy var 10x vanskligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå