Gå til innhold

Far Cry - Cheats!


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har kommet til et punkt i spillet der jeg ikke kommer vidre, blir bare drept , for jeg har for lite ammo og liv!! Jeg trenger et cheat el 2 for å komme vidre! Jeg har prøvd et par bruksanvisninger som jeg ikke for til å virke! Skriver "-devmode" i konsollen så skal liksom hotkeyene gjøre resten. Funker ikke. Har prøvd å bytte ut innholdet i en lua fil og skrevet -devmode i konsoll. Funket heller ikke. Trenger et "god mode" sånn at jeg kommer over denne kneika. Takk :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger -devmode for å bruke cheats i FarCry, men i tillegg må du forandre en hel haug i devmode.lua filen. Jeg vil anbefale deg å søke på google.com etter en komplett oppskrift. Ble ferdig med FarCry, har siklet meg ferdig på vannet, og slettet det, så kan ikke hjelpe på stående fot :)

Lenke til kommentar
Hei.

 

Har kommet til et punkt i spillet der jeg ikke kommer vidre, blir bare drept , for jeg har for lite ammo og liv!! Jeg trenger et cheat el 2 for å komme vidre! Jeg har prøvd et par bruksanvisninger som jeg ikke for til å virke! Skriver "-devmode" i konsollen så skal liksom hotkeyene gjøre resten. Funker ikke. Har prøvd å bytte ut innholdet i en lua fil og skrevet -devmode i konsoll. Funket heller ikke. Trenger et "god mode" sånn at jeg kommer over denne kneika. Takk :thumbup:

Hvem er det som gidder noe sånt? Da er det 10-14 ganger bedre å bare begynne på nytt igjen, eller loade en tidligere save! Bare kjipt å begynne med koder i alle fall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...