MagE Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 hei, jeg har en vifte som skal blåse luft inn i kabinettet, hvilken side av viften bør filteret vere på?? (hvilen siden som stopper minst luft) Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 på utsiden, dvs sugesiden av viften. De fleste kabinettviftene suger bedre enn de trykker, samtidig så slipper du å få støv på selve viften. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Bare ha filteret på utsiden du. Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Ville satt den på utsiden, da slipper viften og bli nedstøvet. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Siden det allerede er 3 stk som har svart nesten helt likt kan jeg bli med jeg også. Sett støvfilteret på utsiden, da slipper du så mye støv på viften. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 det var det jeg hadde først men det var så lite luft som kom gjennom synst jeg, men men Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 hei, jeg har en vifte som skal blåse luft inn i kabinettet, hvilken side av viften bør filteret vere på?? (hvilen siden som stopper minst luft) haha! hadde du tenkt littegrann så....Men sett den på utsiden, ellers så trekker den inn møka, og blåser det til filteret (greit nok) men skal du ha på maskinen lenger enn 10minutter så fraråder jeg deg å ha filteret innenfor, da hoper dritten seg sammen på filteret, og blir til slutt en hel klynge av drit (ser ut som en søppeldump) mvh Stian_A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå