Lars_Olav_N Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg har kjøpt meg original datakabel for å koble min nye T630 til datamaskinen min, men den finner ikke telefonen. Noen som vet hva som kan være feil? Den finner den bare rett og slett ikke:( Mener jeg måtte aktivere noen comporter en gang? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hvorfor i all verden kjøpte du kabel i stedet for bluetooth? Lenke til kommentar
Lars_Olav_N Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Jeg bare låner kabelen:) Skal antakeligvis kjøpe Bluetooth, men det er jo ikke problemet da.... Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Uansett.. hvilket program bruker du? Og hva skal du? Du kan bare sende PC -> T610 med kabel. Lenke til kommentar
Lars_Olav_N Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Jeg bruker den originale softwaren, men jeg har også fått tak i et program jeg har hatt tidligere hvor du har full synkronisering. "Mobile Agent" heter det. et lite program Lenke til kommentar
WireBoy Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Har ikke t630 symbian da burde den jo bli funnet av pc'en. Men det jag fant ut med e700 var at man måtte ha et eget program for og finne telefonen Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 har ikke brukt kabel på T610, men på T68 funker det når jeg valgte COM4 under instillingene til programmet på pcn. WireBoy: kanskje like greit å la være å svare når du ikke har peiling. Lenke til kommentar
Lars_Olav_N Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Kan du forklare hvordan jeg velger COM4? Jeg tror det var det jeg gjorde sist da det funka men jeg husker ikke:( Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) floaAt's: Tools - Options - Connections og så velger du serial port og port 4. får ikke testet om det funker selv siden jeg ikke har kabel, men er et tips. Endret 1. april 2004 av B0hemen Lenke til kommentar
Lars_Olav_N Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Nå får jeg synkronisert den med Outlook men Floats funker fortsatt ikke selv om jeg har aktivert og valgt riktig Comport:( så kjedelig! mangler så mange kontaker... Det står bare at Comport is not found i Floats... Han prøver liksom ikke å connecte, det står det med en gang... Noen som har noen Ide? Tusen takk BOhemen for fine svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå