ken8 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Dette har jeg nå i css fila. #content_back{ width:800px; heigt:468px; margin-right:auto; margin-left:auto; background-image:url(images/bilde1.gif); background-repeat:no-repeat; border-left:1px solid; border-right:1px solid; border-bottom:1px solid; } #content{ width:780px; height:448px; padding:10px 10px 10px 10px; overflow:auto; scrollbar-base-color:#203B54; scrollbar-3d-light-color:#aabbcc; scrollbar-arrow-color:#aabbcc; scrollbar-darkshadow-color:#001122; scrollbar-face-color:#203B54; scrollbar-highlight-color:#8899aa; scrollbar-shadow-color:#8899aa; scrollbar-track-color:#203B54; } I content_back har jeg bakgrunnsbilde, og i content har jeg scrollen, også hadde jeg tenkt å lage en #left og #right som ligger inni content. <bilde> <scroll> <left></left> <right></right> <sroll> <bilde> Håper dere skjønner hva jeg mener. Bruker jeg for mange div'er eller må man ha så mange for å få det til? Endret 1. april 2004 av ken8 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Litt ot; men jeg vil anbefale deg å lese dette innlegget om fargeheiser. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Bruk så mange div'er du vil <left></left> <right></right> Håper du ikkje har tenkt å bruke det der i koden din Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Jeg skjønte det ikke, men sier som Arve, ville vurdert å bruke en <div id="left"> istedenfor en <left>... Endret 2. april 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå