Arve Systad Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Ah, okei, da lærte eg noke nytt i dag. Tenk å ha lært en kode-finesse av Mr.Klingsheim altså... Sikkert noen som har en bedre løsning og slakt til min, men jeg bare må: -----> Trur det funker ganske fint å forandre margin-bottom på hn elementer OT: Har forresten - ut ifra erfaringer, funne ut at det er alltid kjekt å ha med dette i stilarket ditt: img {border:0;} a {text-decoration: none} Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 ...og body { margin: 0; padding: o; } Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Kan ikke la være å kommentere:De menyknappene var superduperüberdigg! Har du laga dem selv? Igen må jeg peke til mac-miljøet. Hver knapp er lappet sammen av x frie ikoner jeg har funnet runt omkring. Kjøpte meg jo wacom-brett og trodde jeg skulle bli flink å tegne, men har i stede blitt en djevel til å rippe... Men ingen løsning på 'les mer'-linken? Vet ikke helt hva som gjør at den faller ned. Kanskje forsøke å plukke av stiler på elementene rundt til linken 'tar seg samme' igjen? -Vegar Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) ...og body { margin: 0; padding: o; } har masse meir i body,html - dessuten, om du skal ha margins/padding i body kommer heilt an på sida Derfor valgte eg å ikkje ta det med. Endret 2. april 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå