above Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hei Lurte på om dere vet om gode webshoper for digitale videoekamera og alt som har med videokamera å gjøre??? takker for svar på forhånd! Mvh Ostebu Lenke til kommentar
above Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Ingen som kan hjelpe meg??? Sorry, posta den feil, vennligst flytt denne tråden til rett plass moderator/administartor ! Mvh Ostebu Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hvis du leter etter pris så er elkjøp mye billigere på video kamerar.. jeg sparte 2000 kr ved å kjøpe der www.elkjop.no Lenke til kommentar
philips man Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 mpx.no er et firma i sandefjord hvor servicen er bra og prisen bra.Jeg har kjøpt både digitalt video og stillbildekamera gjernnom de.Sjekk dette ut!! Lenke til kommentar
vegaroy Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Eller www.xd.no som er samme bedrift som www.mpx.no men med fokus på video og kamera Lenke til kommentar
_mulholland_ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hvis du leter etter pris så er elkjøp mye billigere på video kamerar.. jeg sparte 2000 kr ved å kjøpe derwww.elkjop.no Jeg skal ikke uttale meg om Elkjop.no, for der har jeg også hørt at noen har klart å gjøre noen kupp, sannsynligvis pga kvantuminnkjøp fra elkjøp sin side. Men, hold dere absolutt unna Elkjøp sin butikker til vanlig. Jeg var innom en elkjøp her om dagen i oslo og merket at et Panasonic NV-DS65 kostet 8200, og det var en vare som lå i "levert innen 30 dagers angrerett". selv trodde jeg det var et annet kamera først, og sendte epost til elkjøp for å få svar, men neeeeeida... det er 3000kr over nettbutikkpris, og en overprising ift andre elkjeder... Lenke til kommentar
tspanser Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hei:) Jeg anbefaler deg og se på kelkoo hvor de samenligner priser i forskjellige butikker. Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 mpx.no eller komplett.no Lenke til kommentar
_mulholland_ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hei:)Jeg anbefaler deg og se på kelkoo hvor de samenligner priser i forskjellige butikker. Nå skal man visstnok til Kelkoo også med en klype salt, da ryktet går at de legger ut linker til de som betaler for det.... Blir dermed vanskelig å vite om det er bedre enn noe annet sted......Så er i alle fall det nevnt. Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hei:)Jeg anbefaler deg og se på kelkoo hvor de samenligner priser i forskjellige butikker. Nå skal man visstnok til Kelkoo også med en klype salt, da ryktet går at de legger ut linker til de som betaler for det.... Blir dermed vanskelig å vite om det er bedre enn noe annet sted......Så er i alle fall det nevnt. Det er helt riktig det du skriver om Kelkoo.....må benyttes med varsomhet ! Lenke til kommentar
lidvar Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Nokon som har erfaring med Vaagen consulting ? Dei har veldi billige sony videokamera iallefall.... Lenke til kommentar
Solstice Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hvis du leter etter pris så er elkjøp mye billigere på video kamerar.. jeg sparte 2000 kr ved å kjøpe derwww.elkjop.no Jeg skal ikke uttale meg om Elkjop.no, for der har jeg også hørt at noen har klart å gjøre noen kupp, sannsynligvis pga kvantuminnkjøp fra elkjøp sin side. Men, hold dere absolutt unna Elkjøp sin butikker til vanlig. Jeg var innom en elkjøp her om dagen i oslo og merket at et Panasonic NV-DS65 kostet 8200, og det var en vare som lå i "levert innen 30 dagers angrerett". selv trodde jeg det var et annet kamera først, og sendte epost til elkjøp for å få svar, men neeeeeida... det er 3000kr over nettbutikkpris, og en overprising ift andre elkjeder... Kompis av meg tok med utskrift på sony dcrhc14 med pris fra den billigste web butikken, og som han vet har jo elkjøp prisgaranti, så de matchet jo den prisen. Så bedre å bruke hodet enn å sitte og syte over priser, bruk prisgarantien... Mye bedre å forholde seg til en seriøs butikk enn useriøse web butikker det finnes for mange av dessverre.... Lenke til kommentar
Otlarsen Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Noen som har prøvd Nomatica.com ? Det er visst et fransk firma som opererer med norske prisen eks.mva. Med frakt og mva er prisen på f.eks. Canon mvx250i ca 1000-lappen billigere enn i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå