Gå til innhold

Bra nettbutikk for DV kamera?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du leter etter pris så er elkjøp mye billigere på video kamerar.. jeg sparte 2000 kr ved å kjøpe der

www.elkjop.no

Jeg skal ikke uttale meg om Elkjop.no, for der har jeg også hørt at noen har klart å gjøre noen kupp, sannsynligvis pga kvantuminnkjøp fra elkjøp sin side. Men, hold dere absolutt unna Elkjøp sin butikker til vanlig.

Jeg var innom en elkjøp her om dagen i oslo og merket at et Panasonic NV-DS65

kostet 8200, og det var en vare som lå i "levert innen 30 dagers angrerett".

selv trodde jeg det var et annet kamera først, og sendte epost til elkjøp for å få svar, men neeeeeida...

det er 3000kr over nettbutikkpris, og en overprising ift andre elkjeder...

:no:

Lenke til kommentar
Hei:)

Jeg anbefaler deg og se på kelkoo hvor de samenligner priser i forskjellige butikker.

Nå skal man visstnok til Kelkoo også med en klype salt, da ryktet går at de legger ut linker til de som betaler for det.... Blir dermed vanskelig å vite om det er bedre enn noe annet sted......Så er i alle fall det nevnt.

Lenke til kommentar
Hei:)

Jeg anbefaler deg og se på kelkoo hvor de samenligner priser i forskjellige butikker.

Nå skal man visstnok til Kelkoo også med en klype salt, da ryktet går at de legger ut linker til de som betaler for det.... Blir dermed vanskelig å vite om det er bedre enn noe annet sted......Så er i alle fall det nevnt.

Det er helt riktig det du skriver om Kelkoo.....må benyttes med varsomhet !

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hvis du leter etter pris så er elkjøp mye billigere på video kamerar.. jeg sparte 2000 kr ved å kjøpe der

www.elkjop.no

Jeg skal ikke uttale meg om Elkjop.no, for der har jeg også hørt at noen har klart å gjøre noen kupp, sannsynligvis pga kvantuminnkjøp fra elkjøp sin side. Men, hold dere absolutt unna Elkjøp sin butikker til vanlig.

Jeg var innom en elkjøp her om dagen i oslo og merket at et Panasonic NV-DS65

kostet 8200, og det var en vare som lå i "levert innen 30 dagers angrerett".

selv trodde jeg det var et annet kamera først, og sendte epost til elkjøp for å få svar, men neeeeeida...

det er 3000kr over nettbutikkpris, og en overprising ift andre elkjeder...

:no:

Kompis av meg tok med utskrift på sony dcrhc14 med pris fra den billigste web butikken, og som han vet har jo elkjøp prisgaranti, så de matchet jo den prisen. Så bedre å bruke hodet enn å sitte og syte over priser, bruk prisgarantien... Mye bedre å forholde seg til en seriøs butikk enn useriøse web butikker det finnes for mange av dessverre....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...