b0nna Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) . We're told that on page 31 of the document, Richard advises himself: ?Steer people away from flow control in ps3.0 because we expect it to hurt badly. [Also it?s the main extra feature on NV40 vs R420 so let?s discourage people from using it until R5xx shows up with decent performance...] http://www.theinquirer.net/?article=15106 Hele dokumentet finnes her http://www3.nf.sympatico.ca/thorne/Save_The_Nanosecond.pdf http://pwp.netcabo.pt/0239863201/Save_The_Nanosecond.ppt For de som ikke gidder lese hele dokumentet kan denne tråden være opplysende http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=11153 Endret 1. april 2004 av b0nna Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 nVidia på en annen side kommer nok til å markedsføre SM 3.0 som det beste som noengang har skjedd verden. Jeg tviler uansett på at ATi trenger å bruke så mye resurser på å overtale spill utviklere til å ikke bruke PS3.0 før R500 er ute, det blir nok bare high-end NV4x kort som vil være rask nok til å utnytte det i noe særlig grad, så mao vil det gå lang tid før det vil være noe marked for det. Liknende situasjon har vi med dagens hardware, det er nå 17-18 måneder siden første SM 2.0 hardware part ble lansert og hvor mange spill er det ute som benytter PS2.0 i noe særlig grad? 1-2 spill? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hmm gammelt nytt... Står uansett ikke noe overraskende der... De kommentarene til foredragsholderene er jo helt standard markedsføringsteknikk, han skal jo ikke akkurat si de tingene som står der. Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Er sikkert bare et PR-stunt fra ATI. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 The Inquirer Har dere ikke fnugg av kildekritikk eller? Utrolig mye BS som kommer fra den siden. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 The Inquirer Har dere ikke fnugg av kildekritikk eller? Utrolig mye BS som kommer fra den siden. De prøver seg med alle mulige rykter, men mye av det de sier der er sant. Uansett er ikke den artikkelen et "scoop" som The Inq. har gjort, men noe som ATi selv la ut ved en feiltagelse. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 (endret) The Inquirer Har dere ikke fnugg av kildekritikk eller? Utrolig mye BS som kommer fra den siden. Kanskje hvis du hadde lest artikkelen istedenfor å whine som en drittunge så hadde du sett at dette ikke 'kommer fra theinquirer'. Link gjerne til feilaktige ting de har skrevet, som det tydeligvis er veldig mye av!? Endret 1. april 2004 av b0nna Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) hehe, mongis Also menton that our VPU's ae(*are* trur jeg) 5D. The vertex units can paralellise a 4D op(operation) with a 1D op. Giving us a 5 paralell results! [NV can't do this!] jaja, dette var noe nytt noe jeg ikke viste om Endret 1. april 2004 av Cell_v14 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 ingen som tenker over at det er 1. april? Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) ingen som tenker over at det er 1. april? lol, alt er mulig på den dagen, PCen til kompisen var så F*cka opp at han ikke fikk inn skriveborde og jeg fikk en udubbet film på hoia boia språk Endret 1. april 2004 av Cell_v14 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Ehm, dette kom ut for noen dager siden, ikke idag, så ingen aprilspøk... Lenke til kommentar
qwert Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 ingen som tenker over at det er 1. april? Ingen aprilspøk: Jeg lastet ned og leste dokumentet direkte fra ATIs server lenge før det var 1. April noe sted i verden via tråden på B3D. Om det skulle vise seg at ATI i neste generasjon er bak på features vil ikke dette overraske meg noe større. GFFX kan flere ting som R9700+ kan også. nVidia har forsøkt å hindre bred adopsjon av PS2.0, ATI har forsøkt å akselerere den - ATI vil (kanskje) forsøke å hindre adopsjon av PS3.0, mens nVidia vil forsøke å akselerere den. Same difference. (Skjønt det vil sansynligvis være bedre for de som allerede eier en GFFX om nVidia *ikke* greier å få industrien til å glemme at foregående generasjon har eksistert... Lenge leve paradoksale situasjoner.) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hvor er egentlig behovet for ps 3.0? Som noen postet litt lengre opp, hvor mange spill er det som egentlig bruker ps 2.0 ? Forstår godt at det er kjekt at kortet er noe mere framtidssiktet, men når spillene som støtter ps 3.0 er ute så har det vell gått ca 12 måneder minimum og da er vell også neste generasjons kort ute? Sitter fortsatt med mitt gode gamle geforce 4200 og trur jeg venter en generasjon til før jeg oppgraderer. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Lenge leve paradoksale situasjoner godt sakt Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) WOPS!! dobbel svar.. jaja, jeg holder meg til ati hvis de fortsetter med de billige prisene! Endret 1. april 2004 av Cell_v14 Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Sitter fortsatt med mitt gode gamle geforce 4200 og trur jeg venter en generasjon til før jeg oppgraderer. holder meg til gode gamle 4200 selv en stund jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå