Grim.Reaper Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Når jeg spiller spill og lignende er lyden min omvendt av en eller annen grunn Har kobla pc'n opp mot en forsterker, så ut til høytalere evt. headset, og lyden blir omvent noen måte å bytte dette på? Lenke til kommentar
moho Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Omvendt?? Venstre -> Høyre?? Lenke til kommentar
Grim.Reaper Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 venstre>høyre ja,, f.eks,, i spill hvis noen kommer fra høyre, hører jeg det i venstre høytaler.. fustrerende og irriterende Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Sikker på at det virkelig er byttet om? Prøv å kjøre en sånn "channel test" for å skjekke.... Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 sliter med samme problemet i bla cs, fant ikke noen channel test på google, link? Lenke til kommentar
Grim.Reaper Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 tror han snakker til de som har soundblaster,, der finnes det en channel test eller no sånt Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Fyr opp winamp og sjekk med balansekontrollen der. Om den er motsatt så er det jo bare å bytte om høyre/venstre på inngangen på forsterkeren. Lenke til kommentar
moho Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Må jo være en feilkobling et sted på veien fra pc til anlegget... Mix og trix litt Lenke til kommentar
kain Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Du har helt sikkert koblet feil på left right (hvit og rød plugg) mellom pc og stereon Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Må nesten være noe som er feilkoblet ja.. Om ikke du har tulla med instillingene inni i driverene. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Det kan jo hende du bruker en feil merket kabel, det har skjedd med meg før.. at det er byttet om på rød og svart på kablen.. Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Er ikke så mye verre enn å bytte om den røde med den hvite pluggen på phonokabelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå