ViperGTS Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg skulle hatt en video fra vhs til mpeg2(som brukes på dvd). Og da kunne jeg tenke meg å kode direkte til mpeg2(jeg syntes divx blir for dårlig). Noen som vet hvor jeg finner en codec som gjør at jeg kan legge filmen rett inn på dvd uten å gjøre filen om til mpeg2 etterpå. Jeg bruker terratec sin programvare(har cinergy 600 tv kortet) Lenke til kommentar
Opus Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Kan du ikke kode til MPEG-2 mens du kopierer filmen? Lenke til kommentar
ViperGTS Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Problemet er at jeg ikke finner noe mpeg2 codec... Har mange codec'er, men det står ikke mpeg2 på noen av dem:( Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 MainConcepts MPEG2-kodek sies å være en av de beste. Kan kjøpes her: www.mainconcept.com/ Lenke til kommentar
Ex-EntiTy Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Kjøpes ? yah, right ... bruk Elecard mpeg codec du http://www.digital-digest.com/dvd/download...card_mpeg2.html Hvorfor betale $$$ når man kan få d gratis ? Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Nei, og hvorfor kjøpe f.eks. en Mercedes hvis man kan få tak i en brukt Lada? Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Nei, og hvorfor kjøpe f.eks. en Mercedes hvis man kan få tak i en brukt Lada? hehe,, hvorfor kjøpe en mercedes når man kan stjele den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå