fenris1979 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 skal på konsert med lorraine i kveld er de bra eller har ikke hørt de før ? Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Så et lite klipp av dem på Lydverket for et par uker siden (fra Bylarm tror jeg) det så grisefett ut. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 ok eg var på konsert med de i går men kan ikke si de inponerte meg ikke, det var samme basslinja og rytmen igjennom alle låtene. og den bassen deres var rett å slett slitsom . det beste med hele greia var back up bandet men de sa aldri hva de heter ?? noen som vet Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 ok eg var på konsert med de i går men kan ikke si de inponerte meg ikke, det var samme basslinja og rytmen igjennom alle låtene. og den bassen deres var rett å slett slitsom . Hvordan var de på scenen? Tok de av, og hoppa rundt? Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 de sto å nikka på hode heletiden og drakk vin rettfra flaska, vokalisten gikk faktisk ut i lokalet og danset med en av de mannelige publikumerene. eg er ikke inponert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå