Stoned Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hei. Lurer litt på å kjøpe meg en dvd/hdd avspiller,noe alla kiss sine dvd spillere. Å ser nå at nettop kiss slipper 3 nye modeller alle basert på DP 1500,en uten instalert hdd og 2 med henholdsvis en 40 og en 80 gb hdd. Men siden jeg har et par harddisker til overs tenkte jeg at jeg kunne kjøpe den uten,å heller instalere en 160 gb isteden. Men så det store spørsmålet,vil dette la seg gjøre ? Mvh Helge. Lenke til kommentar
Kjellrs Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Spørs på hva Kiss har gjort: 1. Hardware (har den i det hele tatt tilkoblingene) 2. Firmware (har de droppet HDD support for å selge de med disk) 3. 48-bit LBA (128 GiB/137 GB grensen) Synes de skulle komme med en som var HDD-"ready". Så kunne man satt inn akkurat hva man ønsker.. sleng på en temp. styrt vifte så den ikke koker over samme f... hvilken type disk man setter inn, så får den heller bråke hos de som bruker varme disker... Kjella Lenke til kommentar
nogard Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 det burde la seg gjøre, siden selve DVD enheten er koblet med en ide kabel til "hovedkortet", går utifra at det samme gjelder for harddiskene. Ellers kan du jo bare sende en mail til Kiss og spørre om det lar seg gjøre, og hvilke harddisker dvd spilleren støtter hvis det skulle ha noen betydning. Lenke til kommentar
Stoned Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Tar sjangsen på at det lar seg gjøre jeg,så får vi se . Har en pc i stua nå som bråker noe inn i helv.. ,ser frem til å bytte den ut med noe mer stillferdig. Håper denne skal bli en verdig arvtaker Takk. Mvh Helge. Lenke til kommentar
Stoned Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Hei. Da ser det ut til at det gikk i dass. Finner ingen ide tilkoblinger,dessuten er det jævlig trangt inni kabinetet. Men men,så langt ser det ut til at det er en grei maskin tross alt. Spiller av dvdèr mp3,ogg å greier,skulle jo egentlig bare mangle da det er jo tross alt det den er bereint til Hvis jeg bare finner ut hva som er galt med ip instillingene mine,den nekter å koble seg til min trådløse router,en D-Link 624+. Men en 10-12timer til så har jeg det vel Mvh Helge. Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 må spørre folk som vet noe om det...f.eks her Lenke til kommentar
Stoned Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 må spørre folk som vet noe om det...f.eks her Takk for tipset/linken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå