jorn_:-D Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Virket litt rart? Endret 1. april 2004 av jorn_:-D Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Har et par slike liggende på hylla men noe gratis ringing blir det ikke..... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Var kanskje litt drøyt å skrive hvordan en gjør det. Er sikkert en del som går fem på og får en fin regning snart... Lenke til kommentar
tbone Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) He he...Nå sitter det masse utlendinger og ringer til hjemlandet med 5110...Kan bli dyrt detta amobil.. Edit: Har forresten to stk liggende...kanskje jeg kan få litt for dem nå da Endret 1. april 2004 av tbone Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Husker i "gamle dager" da en kamerat av meg påstod at han kunne ringe gratis med sin Ericsson GH388 med tre-imitasjons deksel.. Det var visstnok ett eller annet lurt triks han hadde fått høre av en som hadde hørt det av en annen som hørte det av en som hørte det av en.. "Jeg lover deg, jeg ringer gratis nå. Seriøst! Bare ring med min du, det er gratis jo." sa han....men neeeeeeeeeida. Regningene ble ikke akkurat mindre.. Endret 1. april 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 hehe hvis noen går på aprilsnarren til amobil så er de rimelige tette Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 jepp.. hehe,fin den der.... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Kanskje på tide at amobil avslører spøken så folk ikke kjøper seg en gammel 5110 og ringer til alt og alle? Tror de kan få noen sinte nakker på seg. Lenke til kommentar
apekatten123 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Er vel kanskje en fordel det? Masse som får en jævla regning? Hvis det finns noen som er så dumme dah? Eller blåøyde osv.. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Nå er det vel på tide å avsløre spøken...eller? aprilsnarr varer ikke hele april vett Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 jeg gikk fem på, men jeg er ikke dumm eller tett i pappen.. jeg er bare Naiv, ikke tett i pappen... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 heheh... jeg også hørte dette med ericson telefonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå