(a).Head.(er) Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hei ja. Jeg skal kjøpe meg ny pc snart, men jeg kunne gjerne tenke meg å se hva slags saker jeg egentlig har inni denne saken, så jeg lurte på om det var noen her som vet om et slags program der du kan se f.eks alle detaljer om hovedkort osv. Jeg synes selv at dette hørtes litt dumt ut, men hvem vet, kanskje det er ett eller annen program som klarer dette? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Aida32. Gratisprogram som finner ut alt om maskina de. Endret 1. april 2004 av OgnOmm Lenke til kommentar
(a).Head.(er) Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Weeee takk takk Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 sisoft sandra er også ett, men aida32 er best. Synd de ikke gidder å utvikle det videre (hvis jeg ikke husker feil) Lenke til kommentar
It's me Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Software passer ikke under "annet om hardware". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg