moesen Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Hei fikk nettopp ny mobil. Hvordan aktiverer jeg mms? Kan jeg kun velge mellom gprs mms og internett? Endret 1. april 2004 av moesen Lenke til kommentar
kag Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hvis du på en eller annen måte har klart å legge inn en sperre for sms på telefonen/abonnementet ditt, kan du trykke #33*0000*16# (ringetast) - for å deaktivere den. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Hvis du på en eller annen måte har klart å legge inn en sperre for sms på telefonen/abonnementet ditt, kan du trykke #33*0000*16# (ringetast) - for å deaktivere den. Takker.. Hva er lagrinsplassen(minne) på S.E. Z600 ? Kan jeg kjøpe mer? Får ikke plass til allverden... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hehe... Nei, du kan nok ikke kjøpe mer minne/plass til din Z600. Det du kan er å slette bilder og lignende du ikke har bruk for. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Hehe... Nei, du kan nok ikke kjøpe mer minne/plass til din Z600. Det du kan er å slette bilder og lignende du ikke har bruk for. Det er litt dårlig da... Ikke mulighet i det hele tatt for andre lagrinssteder? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hehe... Nei, du kan nok ikke kjøpe mer minne/plass til din Z600. Det du kan er å slette bilder og lignende du ikke har bruk for. Det er litt dårlig da... Ikke mulighet i det hele tatt for andre lagrinssteder? Du burde kanskje sjekket alt det her før du kjøpte din telefon. Har sjøl en mobil som støtter minnekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå