anatomicpants Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Har hatt en iPaq h4150 på test i et par dager nå. Har også en H5450, en H5550 og en Dell Axim x3i Intrykket er veldig bra, ligger veldig godt i hånden, god batterilevetid, wlan og blåtann funker bra. Den har samme dockingproblemene som alle iPaqene har, dog litt bedre enn H54/55 serien. Skjermen kunne vært bedre men er mer enn god nok. Annen ting, grafikkytelsen er helt vanvittig bra, jeg jobber med grafikktunge applikasjoner og det er markant ytelsesforbedring. H5450 og H5550 virker som snegler i forhold... En annen ting jeg ikke likte var at irda porten var nede i venstre hjørne. Denne kunne godt vært på siden eller på toppen. WLAN kunne vært enklere å konfigurere, her er Dell mye bede enn HP. Ellers er det en standard PocketPC 2003 OS med alle dens fordeler (og ulemper hvis du er Palm menneske ) Hvis jeg skulle hatt en PDA i dag ville jeg kjøpt denne. Hvis budsjettet ikke strekker til; Axim x3i, eneste grunn til å gå for H5550 slik jeg ser det er hvis man skal bruke mye ekstrautstyr, H5550 har utrolig mye kult utstyr tilgjenglig. Gleder meg til nye versjonene med skikkelig 480x640 oppløsningen kommer Personlig bruker jeg SE P900 så jeg trenger ikke separat PDA (Sharp Zaurus SL-6000L ser konge ut... stor, men konge...) Lenke til kommentar
IBICO Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Den har samme dockingproblemene som alle iPaqene har, dog litt bedre enn H54/55 serien. Hvilken problemer er det med ipaq og docking? får meg en ipaq i posten nå snart og hadde vært kjekt å vite sånne ting i forveien. Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Problemet er porten på pda. Denne går veldig lett i stykker på H54/H55. Problemet er hvis man bruker bare litt kraft for å få den ned i docking så skal plastplata i midten av kontakten forskyve seg eller bøye en pinne. Resultatet er at den må sendes inn for å bytte hele hovedkortet. Snakket med HP om problemet, de hadde "ingen planer om å endre denne, men de kan være et problem hvis man bruker kraft i dockingen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå