above Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Når jeg satt her og leste i forumet så restartet bare maskina og denne meldingen kom opp: Feilmelding 1 Den samme meldingen kom opp når windows hadde starta igjen. Hva kan være gale? Kjenner ikke til den filen. Kan det være at jeg har hatt maskinen på for lenge? Har jo hatt den på i flere uker i strekk nå. Når jeg prøver å reparere windows så må jeg angi administartorpassord som jeg skullle ha lagd når jeg installerte windows, men det gjorde jeg ikke og da får jeg ikke til å reparere windows. Hva kan jeg gjøre? EDIT: Jeg fikk enda en feilmelding og det var denne: Feilmelding 2 Håper på gode og forte svar! Mvh Ostebu Endret 1. april 2004 av OSTEBU Lenke til kommentar
above Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Har du lagt til feilmeldingene som kommer opp? Jeg klarer ikke å se hvilke meldinger du har fått ... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hva med sikkerhetsmodus (F8) og systemgjenoppretting ? Lenke til kommentar
above Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Har du lagt til feilmeldingene som kommer opp? Jeg klarer ikke å se hvilke meldinger du har fått ... Sorry, nå har jeg fixa link! Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Du kan jo prøve denne linken: Tråd i Windows forum angående manglende brigde.dll Et google søk på egnsengine avslører at det er en del av Gator, så du bør søke en runde på forumet om ad-aware, the cleaner og spybot for å laste ned programvare for å ta bort spy-ware og trojanere. Burde kanskje også sjekke PC'en for virus når du først er i gang Det ser ut som om du har pådradd deg noe *snufs* på maskinen din... Lykke til med fjerning! Lenke til kommentar
above Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Du kan jo prøve denne linken: Tråd i Windows forum angående manglende brigde.dll Et google søk på egnsengine avslører at det er en del av Gator, så du bør søke en runde på forumet om ad-aware, the cleaner og spybot for å laste ned programvare for å ta bort spy-ware og trojanere. Burde kanskje også sjekke PC'en for virus når du først er i gang Det ser ut som om du har pådradd deg noe *snufs* på maskinen din... Lykke til med fjerning! Tuuuusen hjertelig takk! Det funka som bare det Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Bare hyggelig - er det ikke derfor vi har forumet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå