Tåkefyrste Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 hva i alle verden er dette? nVidia GoForce Må da være en dårlig aprilsnarr? GeForce kort for mobiltelefoner (beklager hvis det er feilpostet ) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Tror ikke det er kødd. Se på specs så skjønner du liksom. Endret 1. april 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hehe, om det ble annonsert på nvidia`s hjemmesider idag ville jeg nok ikke tatt det for god fisk Lenke til kommentar
eln Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Venter til i morgen før jeg tar en besluttning på om det er sant eller ei leif.. Endret 1. april 2004 av eln Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Den var litt vrien.. pga at jeg har lest på nettet om det tidligere om at nVidia skulle levere grafikk løsninger til mobiltelefoner.. Men for all del, det er tross alt 1.april... EDIT: gå på linken "MediaQ Press relases"... der viser de til gamle kungjøringer som omhandler langseringen av denne grafikk "tingen"... Endret 1. april 2004 av zemtex Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Dette har vært ute på web siden dems en god stund nå. Det er ingen aprils narr. Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 skjønner ikke hvorfor det der er så "åpenlyst" aprilsnarr. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Det der er ikke en aprilsnarr. Har lest om GoForce for kjempelenge siden... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 hmm, det bare luktet aprilsnarr i lang vei siden jeg aldri hadde hørt om det før, men man kan da ikke vite alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå