hasuwest Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Hei! Jeg er hos en kammerat nå og vi har ett problem, spill som Elastomania CS og alle andre hakker.. Han har et GF2 MX-400. Vi har lagt inn de nyeste driverene og DirectX 8.1, men fortsatt hakker det.. What tha fuck shall we do!??!? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Hva med resten av systemet? Hvis du kian skrive resten kan jeg muligens hjelpe... Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 29. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2002 Hei! Ok, hmmm.. er ikke hos han nå, men det er så vansklig å beskrive det herfra men jeg trur han har; ELSA GF2 MX-400 ASUS P4 HK (ikke sikker på hvordan) P4 1,6GHZ (ikke nw) 512MB SD-RAM Btw. dette er en Fujitsu Siemens computer. Lenke til kommentar
asad Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 innstaler driveren til kortet 2 ganger, etter hverandre. Det funka hos meg. Lenke til kommentar
Delux Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Han har for dårlig data, hehe :wink: Kødda prøv å instaler nye driver en gang til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå