Gå til innhold

Battlefield Vietnam

Anbefalte innlegg

Har spilt Battlefield Vietnam siden det kom ut. Har hengt rundt på forskjellige steder, men mest på battlefield.no`s servere. Det har fungert knirkefritt. I dag prøvde jeg å koble meg opp, men får til stadighet opp meldingen; "Data differs from server". Er det noen som har et forslag til hva det er som er galt? Ikke kan jeg se at det har kommet noen ny patch heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde samme prob på et lan jeg var på, er noe som skjer under instalasjoen tor jeg. Jeg fikk en til å brenne den instalerete BF:V mappa på en dvd så la inn den så var det fikset.

Skal prøve å finne ut hvilke filer det går på.

Er ganske sikker på at det ikke er noen patch ute enda.

Lenke til kommentar

Bruker dere NoCd patch? Fikk samme problemet da jeg brukte NoCd patch, la inn vanlig .exe filen igjen og vips så var problemet løst...

Hadde vært greit å kunne brukt NoCd, men så lenge de ikke støtter dette (hvilket jeg har full forståelse for) så får jeg benytte orginal .exe filen.

Det dummeste jeg ser er servere med navn som "cracked" osv. Gjøre seg til kjeltring for 500,- :hmm:

des,OUT!

Lenke til kommentar
Jeg har også lastet det ned og det funker fint online. Jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å kjøpe det når du allerede har det.

For det første fortener de som har lagt spillet penger får det, for det andre fungerer det ikke online! Og SP er drit kjedlig..

Har du gjort noe spess for å få det til å funke online?

Lenke til kommentar

Ja, jeg er enig med at de som har laget spille fortjener penger.

Jeg overdrev nok ved å si at det kunne fungere online. Men funker på noen servere.

Edit:

Når jeg har en fil i vietnam mappen som blir kalt bfvietnam.org kan jeg spille online, hvis jeg sletter denne filen får jeg feilmeldingen som dere snakker om.

Endret av yeaaaaaah
Lenke til kommentar

hm.. jeg ble nødt til å laste ned crack da spillet nektet å starte med enten cd1, 2 eller 3 i spilleren..

Blir vel nødt til å bytte cd'ene.

Hvorfor har BFV cd-check når du trenger cd-key for å spille online (hvem gidder singelplayer?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...